رییس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش شش برابری ترافیک جاده‌‌های استان در روزهای مانده به اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 25 November 2015
رییس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش شش برابری ترافیک جاده‌‌های استان در روزهای مانده به اربعین حسینی خبر داد.

سرهنگ محمد مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر زائرین 21 استان کشور از مسیر استان کرمانشاه راهی مرز مهران می‌شوند و این امر ترافیک جاده‌های استان را در حال حاضر پنج تا شش برابر افزایش داده است.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش سفر زائران به کربلا با نزدیک شدن به اربعین حسینی، پیش بینی می‌شود ترافیک جاده های استان در هفته آینده بیش از این‌ نیز افزایش یابد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در همین راستا از بکارگیری 46 تیم گشتی بصورت شبانه روزی در مسیر تردد زوار در سطح جاده های استان خبر داد.

وی اظهار کرد: تمام نیروهای خود را در روزهای مانده به اربعین در سطح جاده‌های استان بکار گرفته و از نیروهای کمکی از استانهای دیگر نیز استفاده می‌کنیم.

مرادی با توجه به حجم بالای ترافیک جاده‌های استان در روزهای مانده به اربعین، از تمام رانندگان خواست تا بیش از هر زمان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته و به طور جد از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کند.

وی افزود: همچنین توصیه ما این است که رانندگان حتما قبل از رانندگی استراحت کامل داشته و در موکب‌هایی که در طول مسیر برای زائران در نظر گرفته شده استراحت کنند.

مرادی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای تردد در جاده های استان، جهت حفظ جان زائران هیچ گونه اغماضی در برخورد با تخلفات نخواهیم داشت و در صورت مشاهده دو تخلف حادثه ساز همزمان، حتما خودروی متخلف توقیف خواهد شد.

مرادی با اشاره به همزمانی ایام اربعین با فصل سرما از رانندگان خواست تا حتما تجهیزات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از هماهنگی با بیمه جهت استقرار گشت‌های بیمه در دو محور استان خبر داد و توصیه کرد: رانندگان حتما مدارک خود و خودرو را همراه داشته باشند تا خدای نکرده در صورت بروز تصادف احتمالی امورمربوط به بیمه را در کرمانشاه انجام دهند و مجبور به بازگشت به استان خود نباشند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار