مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: امروز داعش خود را آماده ورود به ایران می‌داند ولی از افرادی همانند حاج قاسم سلیمانی و حس شهادت‌طلبی مردم کشور هراس دارد.
کد خبر: ۱۳۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 25 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، حسن کریم‌پور در سومین یادواره سرداران و 154 شهید ورزشکار شهرستان آمل، با اشاره به اینکه جرات و توان قدرت ایران اسلامی به برکت خون شهدا است، عنوان کرد: با رونمایی از شهرک موشکی جمهوری اسلامی ایران 14 دپوی زیرزمینی دارد که آمادگی دارند تا به صورت اتوماتیک به سوی هر کشوری که مقابل ایران دست به اقدام موشکی زد تمام مراکز هسته‌ای آن کشور را مورد هجوم قرار دهد.
وی بیان کرد: رهبر انقلاب حتی پس از فاجعه بزرگ منا اعلام کردند که هم‌اکنون برادرانه با شما برخورد داریم و نگذارید که از در خشم برخورد کنیم.
کریم‌پور با بیان اینکه امروز داعش خود را آماده ورود به ایران می‌داند ولی از افرادی همانند حاج قاسم سلیمانی و حس شهادت‌طلبی مردم کشور هراس دارد، افزود: رهبر انقلاب نیز اعلام کردند که هر کسی بخواهد مقابل اسرائیل ایستادگی کند مورد حمایت ایران است.
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه شهدا برای همیشه زنده بوده و در نزد خداوند رزق و روزی دارند، خاطرنشان کرد: با مشاهده به کشورهای اطراف‌مان در می‌یابیم که هم‌اکنون بر سر سفره شهدا ارتزاق می‌کنیم.
این مسئول تصریح کرد: جبهه‌ها قطعه‌هایی از بهشت بودند هر چند آیات عظام و مراجع نیز بسیار دوست داشتند تا با رزمندگان و شهدا همجوار شوند.
کریم‌پور افزود: پس از مطالعه در سیره شهدا در می‌یابیم که آنها درس‌آموخته مکتب اهل بیت (ع) هستند، ادامه داد: جبهه‌های ما مکان خودسازی بوده و گناه در آنها راه نداشت.
وی با تاکید بر اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان دست به کودتا، ترور و مبارزه اقتصادی زدند، یادآور شد: امام امت برای زنده نگهداشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی اقدام به تشکیل بسیج کرد.
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه عاشوراییان برای حفظ امامت همه هستی خود را تقدیم کردند، اظهار کرد: این شهدا برای همیشه در تاریخ زنده و جاوید ماندند.
وی با اعلام اینکه در عاشورا هدف تنها حذف امام نبود بلکه هدف اصلی حذف امامت بود، بیان کرد: گاهی امام امت با مصلحت خانه‌نشین می‌وشود ولی در برهه‌ای از زمان امام معصوم صلاح می‌بیند دست به صلح زده و یا همانند حماسه عاشورا دست به شمشیر ببرد.
کریم پور با بیان به نگرش لازم به بسیج و نیروی سپاه پاسداران از بعد تاریخی دارای اهمیت است، عنوان کرد: تشکیل نیروی مقاومت بسیج مستضعفین ناشی از تفکرات ناب و ارزشمند امام امت بود.
 
خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار