استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه حضور در شملچه؛
استاندار آذربایجان شرقی گفت: روزی رزمندگان برای آزادی کربلا و نجف جنگ می کردند و امروز ادامه راه سید الشهدا را باید پیمود و خدمت به زائران سیدالشهدا (ع) ادامه راه رزمندگان جنگ تحمیلی است.
کد خبر: ۱۳۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 28 November 2015
به گزارش تابناک تبریز،استاندار آذربایجان شرقی گفت: روزی رزمندگان برای آزادی کربلا و نجف جنگ می کردند و امروز ادامه راه سید الشهدا را باید پیمود و خدمت به زائران سیدالشهدا (ع) ادامه راه رزمندگان جنگ تحمیلی است.

دکتر اسماعیل جبارزاده ضمن حضور در شملچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز خداوند عنایت کرده  است تا  همچون روزهای شجاعت و شهادت در کنار فرماندهانمان در خدمت زائران سید الشهدا باشیم و به زوار اربعین حسینی  خدمت کنیم.

وی ادامه داد: روزی رزمندگان برای آزادی کربلا و نجف، برای اینکه قبور مطهر اهل بیت (ع) از زیر سلطه رژیم صدام خارج شوند جنگ می کردند و  امروز همان رزمندگان و نیروها در خدمت زوار حضرت سید الشهدا (ع) هستند .

 وی با اشاره به حضور رزمندگان عملیات کربلای 5 در شلمچه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خاطر نشان کرد: آن روز شرایط ایجاب می کرد در راه امام حسین(ع) و آرمان های حسین بجنگیم و امروز ایجاب می کند در خدمت زائران مولایمان علی(ع)  و سید الشهدا (ع) باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امروز در شملچه فرمانده و سرباز در کنار همدیگر و دوشادوش با یکدیگر در خدمت زائران اربعین حسینی هستند افزود: همه رزمندگان در بخش های مختلف در حال خدمت هستند ،  فرماندهان گروهان و گردان برای زوار کفش پاک می کنند، پدران و برادران شهدا در آشپزخانه ها در حال آشپزی هستند و در یک کلام همه لشکر عاشورا برای خدمت به زائران امام حسین (ع) یکجا جمع شده اند.

جبارزاده  خدمت به زائران حسینی را شیرین ترین لحظات برای رزمندگان جنگ تحمیلی دانست و گفت: شیرین ترین لحظات این است که ببینیم رزمندگان  به آرزوی خود رسیدند و خداوند عنایت کرده و باید قدردان  نعمت های خدواند  و عنایاتش باشیم.

وی گفت: شکرگزاریم که با فرماندهی رهبر معظم انقلاب و حضور همیشه در صحنه  مردم  عزیز و بزرگوار آذربایجان شاهد خدمت رسانی به زوار حسینی هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی  افزود:  امروز رزمندگان با پیمودن صدها کیلومتر از تبریز به شلمچه آمده اند و به زوار خدمت می کنند و این نشان از روحیه همیشه در صحنه  بودن مردم آذربایجان است.

جبارزاده با یادآوری عملیات کربلای 5 تشریح کرد: ما عزیزانمان را در شلمچه تقدیم کردیم، یک شب در میان عملیات داشتیم و چقدر از نیروهایمان به خون خود غلتیدند و  یا جانباز شدند .
 
وی خاطر نشان کرد: کربلای 5 برای ما فقط یک عملیات نیست، بلکه بخشی از تاریخ جنگ است که با خون نوشته شده است، هرکس بخواهد این عملیات را مرور کند اشکش جاری می شود و نتیجه کربلای 5 است که می بینید امروز بار دیگر همه در خدمت زائران حسینی هستیم.

وی گفت: راه ما همان راه رزمندگان است و باید سپاسگزار کسانی نیز باشیم که نتوانستند در کنار ما باشند و با حمایت های مالی خود، کاروان عظیم اربعین را همراهی کردند.

گفتنی است استاندار آذربایجان شرقی ضمن حضور در منطقه شلمچه از آشپزخانه، بخش روادید و محل ورود و خروج خودرو ها  بازدید و از مراحل خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهاررضایت نمودند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
التماس دعا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
کاش میشد من هم خادم شلمچه بودم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار