استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه طرح پرداخت تسهیلات دولتی برای خرید خودرو در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی است، گفت: 15 درصد ثبت‌نامی‌ها به استان خراسان رضوی مربوط می‌شود.
کد خبر: ۱۳۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 28 November 2015
علیرضا رشیدیان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان رضوی با اشاره به فرا رسیدن دهه آخر ماه صفر، اظهار کرد: در این ماه که شاهد حجم بالای زائران در استان خراسان رضوی هستیم تمامی دستگاه‌ها باید آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران حضرت رضا(ع) را داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، بیان کرد: این شجره طیبه حیات و تفکر بسیجی نقش خود را تاکنون به خوبی ایفا کرده است که امیدواریم روزبه‌روز شاهد گسترش بسیج و تفکرات آن در منطقه باشیم.

وی به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اشاره کرد و بیان داشت: دستگاه‌ها هرگز به این مسئله فکر نکنند که می‌توانند پروژه‌ها را برای سال آینده ذخیره کنند، بلکه تمامی دستگاه‌ها باید در جذب و تکمیل پروژه‌ها فعال باشند و آنها را اجرایی کنند.

رشیدیان ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه همانند دیوان محاسبات تغییراتی که در طول سال ابلاغ می‌شود را بلافاصله به سایر دستگاه‌ها ابلاغ کرده و در این زمینه کلاس‌های توجیهی برگزار کنند تا دچار مشکل نشوند.

استاندار خراسان رضوی به مسئله اشتغال اشاره کرد و بیان داشت: باید از امکانی که برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در قالب تعاونی‌های توسعه روستایی به وجود آمده، حداکثر استفاده انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات دولت برای بهبود اشتغال، پرداخت وام 15 میلیون تومانی اشتغال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است که به رونق تولید نیز کمک می‌کند.

رشیدیان با تأکید بر اینکه طرح پرداخت تسهیلات دولتی برای خرید خودرو در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی است، افزود: 15 درصد ثبت‌نامی‌ها به استان خراسان رضوی مربوط می‌شود، بنابراین باید متناسب با این موضوع نسبت به پرداخت مطالبات قطعه‌سازان استان عمل کرد.

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: مسائلی نظیر تسریع و تکمیل پروژه‌های زیرساختی، ساماندهی بافت‌های فرسوده، توجه به مسائل حوزه زنان، اتمام مسکن مهر و مشهد 2017 از جمله پروژه‌هایی است که می‌تواند تأثیر فراوانی در توسعه استان داشته باشد، به همین منظور این پروژه‌ها اولویت دارد که باید به سرعت انجام شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در در حوزه آب، برق و گاز که در افق 1420 تدوین شده است، خاطرنشان کرد: به زودی این برنامه در حوزه حمل و نقل و محیط زیست نیز کامل می‌شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار