بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ 29 November 2015

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


به آقای ندیمی گفتم که با ناله باید پول بگیریم و با ایشان خدمت وزیر و معاون وزیر رسیدیم

خزر نوشت: رئیس شورای شهر لاهیجان سرانجام قفل سکوت خود را در خصوص نامه تامل برانگیز شهردار لاهیجان گشود. وی در مراسم افتتاح طرح توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان ضمن آن که برخی شب نامه نویسان را به خفاش های شب در پستوها شب نامه می نویسند، تشبیه کرد، افزود: " به آقای ندیمی گفتم که با ناله باید پول بگیریم و با ایشان خدمت وزیر و معاون وزیر رسیدیم."

وی تصریح کرد: "ما با کمک اعضای شورای شهر تلاش می کنیم برای افزایش منابع مالی به شهردار کمک کنیم و تصمیم گرفتیم خدمت آقای ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی برسیم و از تهران اعتباراتی را جذب نماییم."

گفتنی است چندی پیش سعید آگشته شهردار لاهیجان در نامه ای خطاب به رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بر استیصال و درماندگی شهرداری لاهیجان در تامین حقوق و مزایای کارکنان شهرداری صحه گذاشت و از معاون وزیر درخواست مساعدت بلاعوض نمود!

حالا اما شاید بتوان اظهارات خدایگانی را در راستای همان نامه ارزیابی کرد. هر چند خدایگانی مدعی آن است که شهرداری لاهیجان در پرداخت حقوق به روز عمل می کند، اما مشخص نیست دیگر ناله کردن برای دریافت پول چیست؟ گویا قرابت نزدیکی بین استیصالی که آگشته از آن حرف به میان می آورد و ناله های خدایگانی خطاب به ندیمی وجود دارد.




جعفرزاده: وزارت کشور زودتر باید حضور مدیران وزارتخانه را در نشست‌های انتخاباتی منع می‌کرد

تابناک گیلان: عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت کشور زودتر باید حضور مدیران وزارتخانه را در نشست‌های انتخاباتی منع می‌کرد، تاکید کرد: استانداران به عنوان بالاترین مقام برگزار کننده انتخابات در استان ها نیز از حضور در برنامه های انتخاباتی منع هستند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره منع حضور مدیران وزارت کشور در نشست های انتخاباتی، اظهار داشت: به نظر من این کار بسیار درست است چرا که وزارت کشور مجری برگزاری انتخابات است و حضور مدیران این وزارتخانه در چنین نشست هایی به شائبه دخالت دولت در این موضوع دامن می زند.

مدیران وزارت کشور که در انتخابات مسئولیتی ندارند هم منع شدند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیری از وزارت کشور با هر عنوانی حتی اجتماعی یا اتباعات در جلسات انتخاباتی شرکت کنند به معنای دخالت دولت در انتخابات است. بنابراین مدیران با این فکر که مسئولیت مستقیمی در انتخابات ندارند در این جلسات حاضر نشوند.

این نماینده اعتقاد دارد که از صفر تا صد وزارت کشور مسئول برگزاری انتخابات است بنابراین با ممنوعیت حضور مدیرانش در جلسات انتخاباتی مانع شائبه دخالت و جانب داری شده است.


jafarzadeh


جعفرزاده تاکید کرد: دولت تلاش دارد که شائبه طرفداری را کاهش دهد. قطعا با کاهش این شائبه  به سمت بی طرفی خواهیم رفت و شاهد برگزاری انتخابات سالم خواهیم بود.

نظارت بر عهده مردم است

وی در این باره که این ممنوعیت حضور شامل حال  استانداران و فرمانداران می شود یا خیر، اظهار داشت: از آنجایی که استانداران بالاترین مقام اجرایی در استان ها هستند، لزوم ممنوعیت حضور آنها در انتخابات قابل درک است. به نظر می رسد باید زودتر از این چنین بخشنامه ای صادر می شد.

 عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به تعداد قابل توجه استانداران و فرمانداران در کشور در خصوص نحوه نظارت بر اجرای این ممنوعیت، گفت: نظارت در انتخابات کشور بر عهده مردم است، امکان ندارد مسئولی در دور افتاده ترین نقطه کشور در نشست انتخاباتی حاضر شود و مردم آن را به مراجع ذی ربط اطلاع ندهند.




پنجاه چهره مهم انتخابات مجلس در رشت + مسئولیت و گرایش سیاسی

تابناک گیلان: رقابت انتخاباتی مجلس در حوزه های انتخابیه گیلان ، در ماه های پایانی  رونق  بیشتری گرفته و چهره های داوطلب برای انتخابات ، از طرق گوناگون نظیر شب نشینی و تشکیل جلسات ، حضور در مراسمات ، سرکشی از مناطق مختلف و … حضور خود را بصورت غیررسمی اعلام می نمایند

بنا بر اعلام ستاد انتخابات کشور تاریخ ثبت نام نامزدهای انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی ۲۸ آذرماه به مدت یک هفته تعیین شده است.

بانزدیک شدن به  تاریخ ثبت نام از کاندیدای انتخابات مجلس  ، گمانه زنی ها در خصوص حضور نامزدهای احتمالی پررنگ تر می شود.

به گزارش "‌اعتدال شمال " ،لیست زیر از لحاظ گستردگی ، نخستین و محتمل ترین اسامی نامزدهای انتخابات در حوزه انتخابیه رشت  می باشد. اگرچه برخی از شخصیت ها هنوز به صورت رسمی  حضور قطعی خود را اعلام ننموده اند اما شواهد و قرائن حکایت از حضور احتمالی این ۵۰ تن در عرصه رقابت در حوزه انتخابیه رشت را دارد حوزه ای که باید ۳ نفر به نمایندگی از مردم آن حوزه به مجلس شورای اسلامی  راه بیابند.

http://etedaleshomal.ir/wp-content/uploads/2015/11/30.png

http://etedaleshomal.ir/wp-content/uploads/2015/11/5223.png

http://etedaleshomal.ir/wp-content/uploads/2015/11/028.png

 http://etedaleshomal.ir/wp-content/uploads/2015/11/25.png


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار