شهردار منطقه 9 گفت: با توجه به حجم پروژه های در دست احداث و فرامنطقه ای در غرب پایتخت، منطقه 9 به کارگاه عمرانی در پایتخت تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۳۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 30 November 2015
سیدعلیرضا حسینی در خصوص پروژه های بزرگ و فرامنطقه ای که در منطقه 9 در حال پیگیری است اظهار داشت: ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) و اتصال خیابان استاد معین به 30 متری جی ، اتصال استاد معین به اکبری ، تقاطع های غیر همسطح میدان فتح و بزرگراه سعیدی به زرند و پروژه های فرهنگی و ورزشی در دست احداث  ، همه و همه منطقه 9 را به کارگاه عمرانی عظیمی تبدیل کرده است.

شهردار منطقه 9 در رابطه با زیرگذر استادمعین به شهید اکبری و شکل گیری این تقاطع غیرهمسطح در خیابان آزادی نیز گفت: مطالعات لازم در این خصوص انجام شده و اجرای این پروژه با پیگیری مهندس جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با سرعت بیشتری در جریان است.
وی اذعان داشت: خوشبختانه در بازدید اخیر مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها کمیت و اثرگذاری کیفی طرح های در حال اجرای منطقه 9 در مقایسه با مساحت محدوده قالب توجه ارزیابی شد.

حسینی تاکید کرد: این شهرداری همواره در اجرای پروژه ها از ظرفیت های معماری ایرانی- اسلامی به نحوی مطلوب استفاده کرده و هم اکنون روند احداث پروژه های منطقه نیز با رشد خوبی همراه شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: این شهرداری تمام توان خود را در اجرای پروژه های عمرانی و به ویژه پروژه های فرامنطقه ای به کار می گیرد و قطعا با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ، عملیات احداث با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد و در آینده ای نزدیک شاهد تحولی عظیم در ورودی غربی پایتخت خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار