معاون مالی و اداری فرماندار قدس گفت: چهار هزار تن سیب و پرتقال با نرخ مصوب دولتی از 26 اسفند در محل های تعیین شده توزیع می شود.
کد خبر: ۱۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸ 14 March 2015
به ایرنا فریدون قیاسوند در آخرین نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان سال جاری در فرمانداری، گفت: سیب با نرخ 27 هزار ریال و پرتقال با قیمت 29 هزار ریال از روز 26 اسفند در مراکز تعیین شده عرضه می شود.

قیاسوند با اشاره به محدودیت میزان عرضه میوه دولتی گفت: هدف اصلی ستاد تنظیم بازار کنترل قیمتهای عرضه شده است و منظور تامین همه مایحتاج شب عید شهروندان نیست.

قیاسوند همچنین از مسوولان دستگاه های توزیع کننده درخواست کرد: اقلام مورد نیاز مردم به گونه ای توزیع شود که همه شهروندان بتوانند از آن بهره مند شوند و با مدیریت درست عرضه، از سودجویی های احتمالی جلوگیری شود.

وی افزود: به منظور آگاهی شهروندان از محل عرضه میوه دولتی، روز 25 اسفند با نصب بنر در محل های تعیین شده اطلاع رسانی انجام می شود و از آغاز عرضه تیم های بازرسی نیز به صورت فعال در سطح شهرستان حضور دارند.

وی گفت: البته نظارت فقط در مورد میوه نیست بلکه باید در زمینه عرضه خشکبار و پروتئین نیز نظارتها در این ایام شدت یابد و در مورد تامین فرآورده های نفتی با توجه به کاهش تقاضای نفت و گاز و افزایش تقاضای بنزین در تعطیلات نوروز تمهیدات لازم اندیشیده شده و همه جایگاه های سطح شهرستان فعال هستند و به طور مرتب مورد بازرسی قرار می گیرند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار