فرمانده انتظامی استان از آمادگي کامل پلیس، جهت تامين امنيت عزاداران اربعين حسيني خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 01 December 2015

به گزارش تابناک یزد،سردار "ایرج کاکاوند"در این خصوص اظهار داشت : پليس استان با اجراي طرح هاي انتظامي ترافيکي براي برقرارِي نظم و امنيت عزاداران اربعين حسيني آمادگي کامل دارد.

وی افزود: نيروي انتظامي استان نيز همگام با اين پويش عظيم مردمي و با بسيج همه امکانات و نيروهاي خدوم خود، به برقراري نظم و امنيت عزاداران ابا عبدالله الحسين(ع) و تسهيل ترافيک و امدادرساني انتظامي با مشارکت مردم خواهد شتافت.

کاکاوند با بيان اينکه نيروي انتظامي استان با آمادگي کامل و همچنين فراهم کردن کليه ملزومات و زيرساخت‌ها به استقبال اربعين خواهد رفت، تصريح کرد: همه بخش‌ها و رده هاي انتظامي استان آماده ارائه خدمات به عزاداران است تا شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر اين مراسم فرهنگي مذهبي باشيم.

فرمانده انتظامی استان افزود: تمامي معابر و خيابان ها نيز به منظور پيشگيري از جرم و تأمين امنيت، تحت پوشش انتظامي پليس استان قرار خواهند گرفت و پليس راه استان نیز در راستاي مديريت امور ترافيکي در برگشت زائران حسيني آمادگي کامل دارد.

این مقام ارشد انتظامی، خدمت به عزاداران حسینی را افتخار کارکنان پلیس دانست و گفت: پلیس استان با آمادگی و هوشیاری کامل در روز اربعین در مناطق مختلف شهری و همچنین محل های برگزاری عزاداری، خدمت رسانی به شهروندان را در راستای حفظ و تامین امنیت آنها، انجام خواهد داد.

کاکاوند ضمن درخواست از شهروندان مبنی بر همکاری کامل با پلیس در خصوص اجرای طرح های انتظامی، ترافیکی خاطرنشان ساخت؛ شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را  از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

قدس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار