همزمان با افتتاح اولین نمایشگاه عکس سرو عاشورایی ابرکوه در محل شهرداری ، محمدرضا فلاحزاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمیدرضا بصیری کارشناس امور هنری اداره از نمایشگاه مذکور بازدید کردند.
کد خبر: ۱۴۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 07 December 2015

به گزارش تابناک یزد،رییس ارشاد ابرکوه در حاشیه این بازدید گفت: در دسته بندی هنرها ، عکاسی جزء هنرهای تجسمی بشمار آمده و سعی دارد با تجسم بخشیدن به مفاهیم و مستندات زندگی دریچه ای در قالب هنر عکاسی به روی مخاطب خود بگشاید و چشم او را به اتفاقات اطراف خود حساستر کند.

وی با اشاره به محل برگزاری نمایشگاه افزود: اولین چیزی که در بازدید از نمایشگاه توجه انسان را به خود جلب می کند کیفیت مطلوب آثار به نمایش گذاشته شده و فضای سازی مناسب جهت برپایی چنین نمایشگاهی است که به خوبی حس عزاداری را القاء می کند اما از جهتی این نکته را یادآور می شود که به راستی خلا یک گالری مناسب در ابرکوه به خوبی حس شده و مسئولین باید با پیگیری های خود هرچه سریعتر این مشکل را برطرف سازند.
حمیدرضا بصیری کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: از تمام هنرمندان بویژه هنرمندان تجسمی دعوت بعمل می آید از نمایشگاه مذکور که تا پایان هفته جاری در محل شهرداری دایر است بازدید نمایند و نظرات و پیشنهادات خود را جهت هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه های هنری ارائه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار