رئیس اتاق اصناف مشهد:
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: افزایش قیمت نان یارانه‌ای در مشهد نخواهیم داشت.
کد خبر: ۱۴۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 08 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمود بنانژاد در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با زمزمه‌های افزایش قیمت نرخ نان در مشهد اظهار کرد: نان به دو صورت یارانه‌ای و آزاد در بازار عرضه می‌شود که افزایش قیمت نان آزاد در اختیار نانوایان قرار دارد چون آرد خود را با قیمت آزاد خریداری می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف مشهد افزود: نانوایی‌های آزادپز می‌توانند با استفاده از آرد مرغوب‌تر و افزایش کیفیت قیمت نان خود را افزایش دهند، البته یک سری نظارت‌های وزنی انجام می‌شود تا بیشتر از نرخ‌های موجود افزایش قیمت نان آزادپز را نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در ارتباط با افزایش قیمت نان یارانه‌ای نیز مصوبه دولت لازم است مانند دفعه گذشته که مطابق مصوبه دولت 30 درصد قیمت نان افزایش یافت و اینکه صحبت‌هایی مبنی بر افزایش قیمت نان مطرح شده شایعه بوده و به هیچ‌وجه افزایش قیمت نان یارانه‌ای نداریم.

بنانژاد همچنین در ارتباط با وضعیت بازار مشهد در دهه پایانی ماه صفر و حضور زائران در این شهر اظهار کرد: متأسفانه دهه پایانی ماه صفر هم نتوانسته به بازار مشهد رونق بخشد و مشکلات رکود هنوز در بازار حاکم است که باید بگویم که در مجموع وضعیت کسب و کار در مشهد مناسب نیست چون رکود توان خرید مردم را گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار