نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان در سال آینده(1394) اجرا نمی شود، گفت: کارفرمایان دارای بدهی به سازمان تامین اجتماعی برای تعیین تکلیف بدهی خود تا پایان سال جاری(1393) به شعب این سازمان مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱ 15 March 2015
عدم اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه در سال 94به گزارش تابناک یزد، از سازمان تامین اجتماعی، قاسم احمدی لاشکی، رسالت سازمان تامین اجتماعی را خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه دانست، افزود: بخشودگی جرائم بیمه ای بطور قطع نمی تواند ضامن اقدامات مساعد برای فردای بیمه شدگان باشد.
وی ادامه داد: عدم تصویب بخشودگی جرائم بیمه ای از سوی مجلس شورای اسلامی از یک خرد جمعی بهره گرفته و طبیعتا تصمیم درستی بوده است.
احمدی لاشکی با بیان اینکه عدم تصویب قانون بخشودگی جرائم بیمه ای توسط مجلس، اقدامی موثر در زمینه بازگرداندن گردش مالی به جیب کارگران است، افزود: همگان باید این اقدام موثر را حمایت کنند و در اجرای این فضای نظارتی، اقدامات مطلوبی داشته باشند.
وی عدم بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان را به نفع سازمان تامین اجتماعی و کارگران برشمرد و گفت: چنانچه این روال بطور منظم اجرا شود، پرداخت به موقع از سوی بیمه شدگان نیز به روز خواهد شد.
نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی، هدف اصلی تامین اجتماعی را خدمت دهی به اقشار آسیب پذیر جامعه دانست و افزود: قرار گرفتن نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی به مفهوم ارائه خدمات مطلوب از سوی این سازمان تلقی می شود.
وی نسبت به فرهنگسازی در خصوص پرداخت به موقع بدهی توسط کارفرمایان تاکید کرد.
طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان دارای بدهی به سازمان تامین اجتماعی در سال جاری از دستور کار مجلس خارج شد و زمینه اجرایی پیدا نکرد.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، یک میلیون و 200 هزار کارفرمای فعال این سازمان، پنج هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار هستند، به همین منظور شعب تامین اجتماعی سراسر کشور در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری تا ساعت 20 و روز پنجشنبه تا ساعت 12 آماده ارائه خدمات بیمه ای به کارفرمایان هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بی نشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
اگربخشودگی جراعم درسال94 انجامشودتعدادزیادی ازکارگاههایی که به این منظورتعطیل شده اندفرصت فعالیت پیداکرده وتعدادزیادی ازبیکاران جامعه مشغول به کار میشوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
خیلی ها به خاطر جرایم بیکار شدند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
كارگاه من بخاطر همين موضوع تعطيل است لطفا بخشش را اعمال نماييد
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
بخاطر جرایم تامین اجتماعی ناچار شدم شرکت مهندسی مشاور را علیرغم عشقم به کار تعطیل کنم و کارشناسان زیاد و سابقه کارهای گذشته و سوابق کاری ام بر باد رفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار