بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 12 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


اظهار نظر عجیب تامینی درباره وزیر بهداشت(جای وزیر بودم استعفا می دادم)

تابناک گیلان: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر چنین اتفاقی در کشورهای دیگر می افتاد قطعا وزیر بهداشت استعفا می داد، گفت: ممکن استان های دیگر هم درگیر این بیماری شوند.

حسن تامینی لیچایی با اشاره به شیوع بیماری آنفلولانزا در کشور اظهار کرد: این بیماری کرمان و چند استان کشور را درگیر کرده و یک اتفاق ساده نیست.

وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت را برای جلسه به کمیسیون بهداشت مجلس فراخواندیم افزود: بحثها چالشی شد، باید فکری اساسی تر برای مقابله با این بیماری اتخاذ شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر چنین اتفاقی در کشورهای دیگر می افتاد قطعا وزیر بهداشت استعفا می داد، گفت: ممکن استان های دیگر هم درگیر این بیماری شوند.


Image result for ‫تامینی‬‎


تامینی تاکید کرد: وقتی آمار مرگ و میر از چهل نفر فراتر می رود چطور وزیر بی تفاوت است این امر اعتراض کمیسیون بهداشت را به همراه دارد و بسیار نگران کننده است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید حساسیت بیشتری ایجاد شده و حالت اضطراری در کشور ایجاد گردد در حالیکه من این حالت را نمی بینم .

تامینی با تاکید بر اگر جای وزیر بودم قطعا استعفا می دادم افزود: صحبت های وزیر بهداشت برای ما قابل توجیه نبود و باید با تندی به این مسائل برخورد شود.

تابناک اضافه می کند ؛ روزهای آینده به یادآوری مواردی خواهیم پرداخت که چرا این نماینده رشت با وقوع اتفاق هایی به مراتب بدتر در گذشته ای نه چندان دور ، هرگز چنین مواضعی را که در قبال یکی از محبوب ترین وزرای روحانی گرفت را اتخاذ نکرد!؟




استیلی کدام 5 نفر را در بازی با شاگردان دایی در اختیار ندارد؟

تابناک گیلان: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: فردا بازی دشواری را مقابل صبای قم در پیش داریم و در این دیدار پنج بازیکن اصلی خود را مقابل حریف همراه نخواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، حمید استیلی عصر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های صبای قم و ملوان بندر انزلی بیان داشت: سید جلال رافخایی، سعید یوسف زاده و آرش افشین به دلیل مصدومیت و محمد آبشک و فرزاد حاتمی به دلیل محرومیت نمی توانند تیم ملوان را در مقابل صبای قم همراهی کنند.

وی بیان داشت: به خوبی تیم صبای قم را آنالیز کرده ایم و با انگیزه بالایی مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت و امیدوار به یک بازی زیبا هستیم.

وی افزود: در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر با اضافه کردن دو سه بازیکن جدید یکی از مقتدرترین تیم ها خواهیم شد و این در حالی است که اکنون من و بازیکنان شناخت زیادی از یکدیگر داریم و این موضوع به روند بهترشدن تیم کمک می کند.




استیلی با اشاره به وضعیت مالی باشگاه ملوان انزلی گفت: مشکل مالی مشکلی است که همه تیم ها به آن دچار هستند و ملوانی ها نیز از این قضیه مستثنی نیستند.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه در تلاش برای حل مشکل های مالی هستند و باید در نظر داشته باشیم که بسیاری از تیم های لیگ برتر خصوصی هستند اما از منابع دولتی تامین می شوند.

وی افزود: ملوان انزلی 100 درصد خصوصی است گرچه 30 درصد سهام تیم ما در اختیار نیروی دریایی ارتش است که زمین توسط آن ها به ما داده می شود و می توانیم بازیکن سرباز بگیریم.
سرمربی ملوان انزلی در پاسخ به سوالی در مورد اعتراض تماشاگران این تیم نسبت به نتیجه های اخیر ملوانی ها گفت: وقتی که نتیجه را واگذار می کنیم اعتراض هواداران امری طبیعی است و ما نیز به اعتراض آن ها احترام می گذاریم.

دیدار تیم های صبای قم و ملوان انزلی از چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا در استادیوم یادگار امام(ره) قم برگزار می شود.

صبای قم هم اکنون با 22 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر و ملوان انزلی نیز با 16 امتیاز در رده دهم قرار دارند.




آذربایجان این 12 زندانی را از مرز آستارا به ایران تحویل داد + تصاویر

تابناک گیلان: 12 نفر از زندانیان ایرانی محبوس در جمهوری آذربایجان، روز شنبه با حضور جمعی از مقامات مرزبانی و قضایی دو کشور، تحویل مسئولان ایرانی شده و از گمرک مرزی آستارا به کشورمان منتقل شدند.

به گزارش ایرنا ، انتقال این زندانیان بر اساس موافقت نامه مبادله مجرمان بین دو کشور انجام شد که طی آن 11 مرد و یک زندانی زن ایرانی دربند جمهوری آذربایجان، تحویل مسئولان قضایی و سیاسی ایران شدند.

زندانیان ایرانی تحویل داده شده بلافاصله توسط یک دستگاه مینی بوس به زندان حویق در حدفاصل شهر آستارا و تالش منتقل شدند تا پس از طی مرحله قرنطینه بهداشتی و سلامت ، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع امنیتی و قضایی مرتبط شوند.

رئیس زندان شهرستان آستارا هنگام تحویل این زندانیان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، ایجاد شرایط برای ملاقات خانواده زندانیان و اجرای قانون عادلانه در حق این افراد را از جمله اهداف انتقال زندانیان دربند جمهوری آذربایجان ذکر کرد و گفت: امیدواریم ایرانیان در کشورهای همجوار کارهایی را که منجر به دستگیری و زندانی شدن می شود ، انجام ندهند.

جمشید آستینه افزود: این افراد اغلب در آذربایجان به اتهام حمل و خرید و فروش مواد مخدر زندانی شده بودند.

وی بیان کرد: قرار است این افراد مابقی دوران محکومیت خود را در زندان های داخل کشورمان سپری کنند.

انتقال امروز زندانیان ایرانی از جمهوری آذربایجان به عنوان نخستین مرحله در سال جاری محسوب می شود.

انتقال زندانیان ایرانی محبوس در جمهوری آذربایجان در پی گسترش مناسبات سیاسی دو کشور در چند سال اخیر تسریع شده است.

هم اکنون حدود 160 نفر از ایرانیان در زندان های جمهوری آذربایجان دوران محکومیت خود را طی می کنند.

شهرستان مرزی آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار