رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل گفت: در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفند ماه تمامی پایگاه های اورژانس استان در آماده باش کامل خواهند بود.
کد خبر: ۱۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۸ 16 March 2015
به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر زاده در حاشیه هماهنگی برنامه های روز چهارشنبه سوری تصریح کرد: قبل از آغاز طرح امداد نوروزی اورژانس اردبیل نیروهای خود را برای حوادث چهارشنبه سوری فعال کرده است.

وی افزود: ۴۰ پایگاه امدادی در آماده باش کامل هستند و علاوه بر این شماره تماس ۱۱۵ برای گزارش حوادث در ۲۴ ساعت شبانه روز فعال است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان با یادآوری ۸۱ مصدوم چهارشنبه سوری در سال گذشته اضافه کرد: از این تعداد ۹ مورد به دلیل مصدومیت شدید بستری شدند.

جعفرزاده با بیان اینکه سن در معرض خطر نوجوان و جوان است، خواستار مراقبت خانواده ها و ممانعت از خرید و استفاده از مواد محترقه غیر استاندارد شد.

وی افزود: اغلب آسیب ها در صورت، چشم و دستان افراد آسیب دیده گزارش شده است و این در حالی است که طبق اظهارات همین افراد، با مراقبت بیشتر حادثه ای رخ نمی داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان با بیان اینکه در برخی حوادث حتی قطع عضو، نابینایی و ناشنوایی داریم، اضافه کرد: انتظار ما مراقبت بیشتر خانواده ها است.

وی تاکید کرد: مواد محترقه باید استاندارد بوده و از محل های استاندارد خریداری شود تا منجر به بروز حوادث بی برگشت نباشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار