با حضور وزیر ورزش در مشهد:
دبیر نخستین همایش ملی برند در ورزش از برگزاری همایش ملی برند در ورزش در تاریخ ۲۵ و ۲۶ آذرماه با حضور وزیر ورزش و جوانان در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 14 December 2015
سید مرتضی عظیم زاده در نشست خبری برند در ورزش که در محل تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد مقدس برگزار شد اظهار داشت: بنابر برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است.

همایش برند در ورزش در تاریخ 25 و 26 آذر ماه در مشهد مقدس با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی را که در این همایش در نظر گرفته‌ایم برگزاری کارگاه‌هایی در زمینه برند ورزشی با حضور وزیر ورزش و روسای برخی از فدراسیون‌های حاضر در این همایش است.

دبیر نخستین همایش ملی برند در ورزش با اشاره به اینکه در حال حاضر برند یکی از مهمترین مسائل در بحث بازاریابی به حساب می‌آید به بیان کرد: قرار است این کارگاه‌ها با موضوعات مختلفی همچون ارزش برند در ورزش جهان، مدیریت کیفیت در برند و ... برگزار شود.

عظیم زاده تصریح کرد: خوشبختانه چند سالی است که در ایران بحث برند ورزشی مطرح شده است که مورد توجه بسیاری از افراد و نهادها بوده است اما نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که در بحث برند ورزشی هم اکنون بیشتر نهادهای خصوصی رغبت حضور دارند تا بخش‌های دولتی.

وی با بیان اینکه مهم ترین هدف از برگزاری همایش برند در ورزش توسعه علم برند در صنعت ورزش است، خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم که بتوانیم پس از برگزاری این همایش دبیرخانه دائمی برند در ورزش را راه اندازی کنیم که تاکنون اقدامات اولیه آن صورت گرفته است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار