رئیس هیئت کشتی آمل گفت: بختیار تقوی‌نیا یکی از مربی نام‌آشنای مازندران نشان مربیگری درجه یک بین‌المللی کشتی فیلا را کسب کرد.
کد خبر: ۱۴۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 14 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، قدرت نهاوندیان اظهار کرد: رشته ورزشی کشتی از سال‌های گذشته تاکنون در این شهرستان علاقه‌مندان زیادی داشته و خانواده‌ها هم نسبت به آموزش و تربیت فرزندان خود در این رشته شور و اشتیاق نشان می‌دهند.

وی افزود: علاوه بر ورزشکاران نام‌آور و مدال‌آور در این شهرستان که در میادین مختلف بین‌المللی، آسیایی و جهانی درخشش دارند مربیان زیادی نیز با تجربه و پشتکار در حال فعالیت هستند.

رئیس هیئت کشتی آمل با اعلام اینکه به تازگی نیز یک مربی آملی توانست نشان مربیگری درجه یک بین‌المللی کشتی فیلا را کسب کرد، تصریح کرد: چهار مربی ایرانی در کارگاه آموزشی پیشرفته کشتی آزاد و فرنگی که به مدت 10 روز در کشور ژاپن برگزار شد حاضر شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه بختیار تقوی‌نیا مربی نام‌آشنای کشتی فرنگی در این کارگاه حضور داشت، گفت: این دوره پیشرفته مربیگری که به صورت عملی و تئوری زیر نظر مدرسان اتحادیه جهانی کشتی UWW برگزار شده با حضور مربیان کشورهای مطرح دنیا در توکیو پایتخت ژاپن دنبال شد که در آن بختیار تقوی‌نیا از مربیان برجسته استان مازندران و شهرستان آمل نشان مربیگری درجه یک بین‌المللی کشتی (فیلا) را از آن خود کرد.

نهاوندیان از اختصاص دو تخته تشک استاندارد کشتی ویژه مسابقات رسمی خبر داد و گفت: عدم وجود تشک کشتی استاندارد مسابقات استانی و شهرستانی در خانه کشتی این شهرستان از مهم‌ترین مشکلات این هیئت بود که با تلاش دکتر رضوی یکی از چهره‌های نام‌آشنای ورزش دو تخته تشک از سوی فدراسیون کشتی به این شهرستان اختصاص پیدا کرد.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار