ممانعت شهرداري مشهد از تصرف بخشي از ارتفاعات در انتهاي سرافرازان( انتهاي نمازيک) توسط سپاه موجب حضور ماموران نيروي انتظامي و ضابط قضایی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴ 16 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روزنامه خراسان ،ظهر روز گذشته شهروندي طي تماس تلفني با روزنامه مدعي شد هم اکنون شهرداري مشهد از تصرف بخشي از ارتفاعات در انتهاي سرافرازان( انتهاي نمازيک) توسط سپاه جلوگيري کرده است و ماموران نيروي انتظامي، شهرداري و سپاه در محل هستند. طبق اعلام شهروندي، ماموران شهرداري، نيروي انتظامي و افرادي که لباس سپاه پوشيده بودند در محل حضور داشتند.
به گزارش عيني خبرنگار خراسان بهداري منطقه شمال شرق در زميني کنار زمين خود در حال درختکاري بود که پس از هماهنگي و با دستور تلفني قاضي توکليان معاون دادستان و رئيس مجتمع قضايي شهيد کامياب، با حضور به موقع و اقدام قاطع و بي اغماض ضابط قضايي فعاليت آن ها در اين ارتفاعات متوقف شد.توقف عمليات درختکاري در محدوده اي به وسعت حدود 6/2 هکتار در اين ارتفاعات صورتجلسه شد؛ البته نماينده سپاه در محل حاضر بود، ولي حاضر به امضاي صورتجلسه نشد.
براساس مشاهدات خبرنگار خراسان بر قله اي که در حال درختکاري بود، تانکري نصب شده و به سمت اراضي داخل محدوده بهداري شمال شرق و اراضي که در حال درختکاري بودند لوله کشي انجام شده بود!
هنگام تهيه گزارش خبرنگار و عکاس خراسان که در محل مشغول انجام وظيفه بودند ، مورد برخورد قرار گرفتند و در نهايت دوربين روزنامه خراسان توقيف شدکه در آخرين پيگيري ها تصاوير حذف و دوربين عودت داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار