مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان رضوی:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: در آستانه مشهد 2017 معرفی بانوان واقف خراسان رضوی از جمله گوهرشاد آغا به جهان اسلام ضروری است.
کد خبر: ۱۴۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱ 15 December 2015
فرشته سلجوقی در نشست تخصصی وقف با اندیشمندان و اساتید حوزه علمیه در سالن اجتماعات بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: با وجود اینکه وضعیت زنان در استان ما مطلوب نیست اما بانوان بسیاری در خراسان رضوی افتخارات با ارزشی را کسب کردند که باید به جهان معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه گوهرشاد آغا نیز یکی از این بانوان است که با ساخت و وقف مسجد گوهرشاد مشهد فعالیت خوبی را انجام داد، تصریح کرد: در آستانه مشهد 2017 معرفی بانوان واقف خراسان رضوی از جمله گوهرشاد آغا به جهان اسلام ضروری است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی افزود: امام خمینی(ره) نیز همواره به جایگاه بالای بانوان در تربیت فرزندان غیور کشور توجه ویژه‌ای داشتند بنابراین ما نیز باید به منویات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در این باره به صورت ویژه توجه کنیم.

سلجوقی بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز بانوانی را که مدیریت پنهان منزل و خانواده را به عهده داشتند به عنوان مدیران فرهنگی جامعه می‌دانستند که این امر نشان دهنده جایگاه والای بانوان و مادران ایران اسلامی است.

وی تأکید کرد: متاسفانه وضعیت زنان در جامعه به علت آسیب‌های مختلف مناسب نیست که این امر سبب شده تا برخی مواقع بنیان خانواده به خطر بیفتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار