سلیمی:
تابناک: معاون امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ۴ هزار و ۵۹۲ هزار سفره مهربانی از سوی جمعیت هلال احمر در اصفهان گسترده شده است.
کد خبر: ۱۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵ 17 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، علیرضا سلیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه سال جدید سه طرح ویژه داوطلبان هلال احمر در ایام نوروز در سطح استان اصفهان به اجرا گذاشته می شود.

وی بیان داشت: طرح سفره مهربانی یکی از این سه طرح است که تاکنون ۷۴۱ داوطلب در ۴ هزار و ۵۹۲ سفره مهربانی مشارکت کرده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان اعلام کرد: تاکنون بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای سفره های مهربانی هزینه شده است.

وی طرح حمایت ماندگار دیگر طرحی است که تا نوروز هم ادامه خواهد یافت و بیان داشت: این طرح با همکاری سازمان انتقال خون انجام می‌گیرد.

سلیمی ادامه داد: ۵۷ کاروان سلامت به مناسبت ایام نوروز تدارک دیده شده است.

وی گفت: هدف اصلی این برنامه ترویج ارزش های انساندوستانه با تاسی از امیر المومنین علی ابن ابیطالب(ع) در شیوه خدمت رسانی و کمک به ایتام و ایجاد زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران در اجرای برنامه های عام المنفعه و خیریه میباشد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر اصفهان دیگر طرح نوروزی را طرح فرشتگان رحمت اعلام کرد و بیان داشت: در قالب این طرح هرساله خیران با تخصیص بودجه ای سبدهای از لباس و اغذیه برای خانواده های فقیر و یتیم تدارک می دیدند.

وی اعلام کرد: این در حالی است که امسال به جای تحویل سبد کالا و پوشاک ، کودکان فقیر و یتیم شهرستان های جمع آوری و در قالب اتوبوس هایی به مراکز خرید و بازارهای سطح شهر اصفهان منتقل شدند تا به دلخواه هر آنچه تمایل دارند بخرند تا به این وسیله عزت نفس آنها حفظ شود.

سلیمی به ۱۳۰ خانه داوطلب استان اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی هر سبد کالا یک میلیون ریال بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار