معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه پرواز همدان ـ دبی با استقبال مردم پایدار می‌ماند، گفت: صنعت پرواز هوایی صنعت عرضه و تقاضاست و با استقبال مردم پایدار می‌ماند.
کد خبر: ۱۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱ 19 March 2015

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه پرواز همدان ـ دبی با استقبال مردم پایدار می‌ماند، گفت: صنعت پرواز هوایی صنعت عرضه و تقاضاست و با استقبال مردم پایدار می‌ماند.

به گزارش  فارس ؛ محمودرضا عراقی در حاشیه افتتاح نخستین پرواز همدان ـ دبی با بیان اینکه همدان شهری با محوریت توسعه گردشگری است، اظهار کرد: آنچه در این پروازها می‌تواند کمک کند، ارتباطاتی است که چه در داخل و چه در خارج از کشور خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه فرودگاه به این ارتباطات کمک می‌کند، اظهار کرد: پرواز کیش و مشهد، دو روز در هفته برقرار است.

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: پرواز همدان ـ دبی به دلیل اینکه پرواز چارتر نبوده و برنامه‌ای است، فرودگاه همدان را بین‌المللی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه این پرواز با استقبال مردم پایدار می‌ماند، افزود: صنعت پرواز هوایی صنعت عرضه و تقاضاست و با استقبال مردم پایدار می‌ماند.

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه دولت از این پرواز حمایتی نمی‌تواند داشته باشد، افزود: تا مدتی دو پرواز کیش و مشهد را حمایت کردیم که راه‌اندازی شود اما پرواز دبی که زیر نظر شرکت خارجی است، برای درآمد پایدار نیازمند فروش بلیت است.

وی با بیان اینکه نخستین پرواز با 35 نفر برقرار شده است، بیان داشت: از مردم همدان می‌خواهیم که اگر مسافرت هوایی دارند از همدان انجام دهند تا بتوانیم این پروازها را به طور مستمر داشته باشیم.

عراقی برقراری پرواز خارجی بعدی در همدان را به کشور ترکیه دانست و گفت: بر این اساس مقرر شد پرواز همدان ـ ترکیه به صورت موقت برقرار شود تا عرضه و تقاضا برای پایدار شدن آن ارزیابی شود.

وی در پایان اظهار کرد: همدان یک شهر گردشگری است که پروازهای بین‌المللی موجب تبدیل آن به یک شهر توریستی بین‌المللی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار