تابناک تهران - حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان فردا 9:30 صبح میهمان مردم ری در حریم عبدالعظیم حسنی خواهد بود و درباره مسایل روز و پروژه های شهرستان ری خبرهایی را به اطلاع مردم خواهد رساند.
کد خبر: ۱۴۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 22 December 2015
هدايت الله جمالي پور با اشاره به سفر كاروان دولت تدبير و اميد به شهرستان ري گفت: روز چهارشنبه دكتر روحاني و هيات همراه به شهرستان ري سفر مي كنند و قرار است از نزديك با مردم ولايتمدار،متدين و انقلابي شهرستان ديدار و گفت و گو كنند.

به گزارش تابناک تهران وي با اشاره به اينكه سفر به شهرستان ری به عنوان یک سفر کاملا اختصاصی و استثنایی در نظر گرفته است عنوان كرد: اين سفر نشان از توجه رييس جمهور به اين شهرستان است.

فرماندار ويژه ري با بيان اينكه سفر دولت تدبير و اميد به "ري" بركات زيادي در حوزه هاي مختلف براي اين شهرستان به همراه دارد افزود:‌ در اين سفر قرار است دو پروژه مهم در  حوزه كشاورزي، آب و صنعت بهره برداري شود .

به گفته جمالي پور،ديدار مردمي رييس جمهور در محل اصلي صحن حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع)،ديدار با نخبگان و حضور در شوراي اداري شهرستان از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده در سفر رييس جمهور است.

جمالي  پور گفت:از مردم شريف و متدين شهرستان ري و نخبگان و جوانان و دانش آموزان دعوت مي كنم در مراسم استقبال از رييس جمهور حضور با نشاط داشته باشند. 

وی در ادامه ضمن تاکید بر حضور فعال همه افراد و اقشار مختلف شهرستان ری همچون جوانان، زنان، روحانیون، فرهنگیان، کارگران، کشاورزان، احزاب سیاسی، دانش آموزان و دانشجویان در مراسم استقبال و دیدار با رئیس جمهوری تصریح کرد: بررسی مسایل و مشکلات شهرستان ری و زمینه سازی برای افزایش میزان اعتبارات این شهرستان به منظور خدمت رسانی بهینه به مردم منطقه، از جمله مهم ترین اهداف سفر دکتر روحاني به شهرستان ری است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار