مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان همدان از راه‌اندازی دومین ترالی کتاب در بیمارستان شهید بهشتی همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 22 December 2015

مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان همدان از راه‌اندازی دومین ترالی کتاب در بیمارستان شهید بهشتی همدان خبر داد.

به گزارش فارس ،لادن هادئی در مراسم جشن کتاب کودکان با حضور مسئولان و هنرمندان شهرستانی در سالن آمفی تئاتر بیمارستان بعثت همدان اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم فراهم کردن فضایی شاد برای کودکان بیمار بستری در بیمارستان بعثت بوده تا برای لحظاتی از درد و رنج آنها کاسته شود.

وی بیان کرد: این مراسم با مشارکت انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان و کتابخانه مرکزی همدان و با همکاری بیمارستان بعثت برگزار شد.

مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان همدان گفت: تجلیل از کودکان کتابخوان، برگزاری مسابقه، اجرای موسیقی شاد توسط هنرمندان، اجرای قصه‌گویی توسط قصه‌گوی توانمند استان و دیگر برنامه‌های شاد از قسمت‌های مختلف مراسم بود.

وی افزود: پیش از این و در اقدامی خیر به همت انجمن خیرین کتابخانه‌ساز و حمایت‌های اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در محیط بیمارستان‌ها، ترالی کتاب در بیمارستان بعثت راه‌اندازی شد و چند نفر از خیرین کتابدار مشغول خدمت‌رسانی به بیماران و همراهان آنها در بیمارستان شدند.

هادئی با بیان اینکه دستاورد و بازخورد این کار فراتر از حد انتظار بوده است، گفت: فضای بیمارستان در این مراسم امیدوار کننده بود چراکه همنشینی با کتاب به عنوان «یار مهربان» در بین بیماران و همراهان آنها شور و اشتیاق زیادی را ایجاد کرد و این امر باعث شد انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان تصمیم به افتتاح دومین ترالی کتاب در بیمارستان شهید بهشتی همدان گیرد.

عضو انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان همدان نیز اظهار کرد: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز از مهمترین انجمن‌های خیری است که هنوز نتوانسته آن چنان که باید حمایت‌های گسترده مردمی را به خود جلب کند.

مسعود میدانچی ادامه داد: کتابخانه از عمده مراکز فرهنگی است که حاصل خدمات آن ارتقای سطح دانش و فرهنگ عمومی است.

وی افزود: خیرین کتابخانه‌ساز قدم در راستای توسعه فرهنگی و رشد بینش و دانش جامعه خواهند برداشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار