در روزهای پایانی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی، شور انتخاباتی در ستادهای انتخابات برپاست.
کد خبر: ۱۴۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ 22 December 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در پایان پنجمین روز از ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان 12 نفر و همچنین در چهارمین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، 81 نامزد از مازندران نام‌نویسی کردند.

صبح امروز هم‌زمان با آغاز ششمین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و پنجمین روز از ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، ستادهای انتخابات در سراسر استان، پذیرای نامزدهای انتخابات بودند.

از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، صبح امروز منصورعلی زارعی برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری ساری مراجعه کرد.

وی فرماندار شهرستان ساری در دولت نهم و در انتخابات مجلس دور قبلی یکی از گزینه‌های جبهه متحد اصولگرایان بود که نتوانست به مجلس راه یابد.

تا روز گذشته از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود شش نفر در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده بودند که با اعلام کاندیداتوری زارعی، این آمار به هفت نفر افزایش یافت.

همچنین حجت‎الاسلام محمدحسین مختاری هم برای ثبت‌نام در مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری ساری حضور یافت و روند ثبت‌نام را انجام داد.

تعداد ثبت‌نامی‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا پایان ساعت اداری روز گذشته 12 نفر بود و امروز با ثبت‌نام مختاری به 13 نفر افزایش یافت.

مازندران 12 نماینده در مجلس شورای اسلامی و چهار نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

* ثبت‌نام آیت‌الله طبرسی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از مازندران ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد انتظاری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با حضور در ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری مازندران مستقر در فرمانداری ساری به نمایندگی از آیت‌الله طبرسی حضور یافت و با ارائه مدارک وی به صورت رسمی کاندیداتوری وی را اعلام کرد.

آیت‌الله طبرسی هم‌اکنون نیز عضو مجلس خبرگان رهبری هستند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: تا پایان وقت اداری امروز، 103 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که 95 نفر مرد و هشت نفر زن با میانگین سنی 48 سال هستند.

مهرداد ابراهیمی با بیان اینکه از این تعداد، 80 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، 21 نفر دارای مدرک دکترا و سه نفر هم دارای تحصیلات حوزوی هستند، افزود: تاکنون 13 نفر در حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه، هشت نفر در ساری و میاندورود، 22 نفر در قائم‌شهر، سوادکوه، سیمرغ، سوادکوه و جویبار، 20 نفر در بابل، هفت نفر در آمل، 12 نفر در بابلسر، 6 نفر در نور، پنج نفر در نوشهر و چالوس و 10 نفر در حوزه انتخابیه تنکابن نام‌نویسی کردند.

وی گفت: 16 نفر هم با میانگین سنی 58 سال برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند.

به گزارش فارس، سیدرمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، نسبت به نام‌نویسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کرد.

* ثبت‌نام رئیس قوه قضائیه

همچنین نماینده آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه مراحل ثبت‌نام وی برای شرکت در انتخابات پنجم خبرگان رهبری از حوزه مازندران را در وزارت کشور انجام داد.

آملی‎لاریجانی هم‎اکنون نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری است.‌

* بابل

مجید طاهری‌درکا، یحیی شعبان‌پور، رامین علی‌آبادیان، عابدین مومنی، هرمز گرجی، علی کریمی‌فیروزجایی، علیرضا بیژن‌نژاد، میثم جعفرپورکشتلی، شعبان بزرگی، بهزاد آقانژادشالینگی، سیدصادق موسوی، همت‌الله طاهرنژاد، سیدحسن احمدیان، علیرضا قلی‌زاده‌طوری، یوسف حسین‌نژادخاکی، محمد ملک‌دا، ایمان نمدیان‌پور، سیف‌الله علی‌نیا، سیدمحمد موسوی‌خطیر، احد منتظری‌کلمی، 20 کاندیدایی هستند که تاکنون از حوزه انتخابیه بابل، نام‌نویسی کرده‌اند.

* قائم‌شهر

در چهارمین روز از ثبت‌نام کاندیدای مجلس حوزه انتخابیه، هفت نفر با حضور در فرمانداری قائم‌شهر آقایان،حمیدرضا اکبری‌آلاشتی، امیر رحیمی، حسین گرجی، جابر قنبری، محسن اسماعیلی، محمد رجبی، اسمعیل یزدان‌پناه نام‌نویسی کردند؛ تاکنون ۲۱ تن برای ثبت‌نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی، در مرکز حوزه انتخابیه در قائم‌شهر شرکت کرده‌اند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار