تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در دیدار امروز برابر ماشین سازی تبریز حاضر نمی شود. دلیل آن هم عدم پرداخت مطالبات بازیکنان عنوان شده که چند ماهی است از سوی مربی و کادرفنی تیم فریاد زده می شود.
کد خبر: ۱۵۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 24 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، با تأیید این خبر افزود: طبق دستور مدیریت کارخانه و مدیریت باشگاه آلومینیوم و همچنین ملاقات حضوری که بنده با مدیرعامل کارخانه داشتم و تمامی مشکلات را بیان کردم، تمامی تمهیدات برای دیدار با ماشین سازی تبریز فراهم شد.
 
وی با بیان اینکه پس از بازی هفته گذشته برابر پارسه تهران اردوی یک هفته ای را در آکادمی المپیک تهران برپا کردیم، تصریح کرد: بازیکنان از سرمربی تیم برای دیدن خانواده شان اجازه یک روز مرخصی گرفتند که با موافقت آقای سرخاب مواجه شد اما پس از گذشت دو روز از بازیکنان غیربومی خبری نشد و پس از آن بازیکنان بومی هم رفتن به بندرعباس را ترجیح دادند و تمامی بازیکنان اعلام کردند تا زمانی که مطالباتمان پرداخت نشود از همراهی تیم آلومینیوم معذوریم.
 
راهویی با اشاره به اینکه از ابتدای فصل بازیکنان و کادرفنی ریالی دریافت نکرده اند، اضافه کرد: از استاندار تا فرماندار همگی وعده وعید داده اند و هر مسئولی که بر سر تمرین یا مسابقه می آید مهلت ده روزه می خواهد و همین ده روز، ده روز حالا شده است شش ماه و تاکنون هیچ مشکلی برطرف نشده است.
 
وی با بیان اینکه تیم آلومینیوم با تجربه لیگ برتری اش نام بزرگی را یدک می کشد، خاطرنشان کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار هرمزگان می خواهیم بیش از پیش به فکر این تیم باشیم زیرا اگر در این مدت رسیدگی نشود باید شاهد سقوط تیم آلومینیوم به لیگ دسته دوم پس از تجربه تلخ تیم شهرداری بندرعباس در فصل گذشته باشیم.
 
سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان ادامه داد: دور روز پیش به همراه شش بازیکن سهمیه زیر 23 و 21 سال به نام های معین رنجبریان، رضا هنرمند، سید اصلان حسینی، حمید ابراهیمی، رضا ساربانی و علی ترکمانی راهی تهران شدم به این امید که بازکینان دست از اعتصابشان برخواهند داشت اما خبری نشد و هرچه تماس گرفتم یا موبایل هایشان خاموش بود یا اگر جواب می دادند در پاسخ تنها به این جمله بسنده می کردند تا زمانی که بزرگان تیم به تمرین نیاییند یا مطالبات مان پرداخت نشود به تمرینات نمی آییم.
 
راهویی اضافه کرد: با توجه به این اتفاقات صبح گذشته همراه با شش بازیکن به سازمان لیگ و نزد آقای محمودزاده مسئول کمیته مسابقات لیگ یک رفتیم و اعلام کردم تنها شش بازیکن در اختیار دارم که کارت دو بازیکن صادر نشده است و هیچ دروزاه بانی را در اختیار نداریم، آیا به صلاح است با این هزینه های گزاف به تبریز برویم یا خیر که ایشان ما را به نزد آقای بهروان فرستادند.
 
وی ادامه داد: بهروان اعتصاب بازیکنان را غیرقانونی دانست و اعلام کرد آن ها تنها می توانند با ارسال نامه کتبی خواستار گرفتن مطالباتشان باشند و به همین دلیل ما را به کمیته انضباطی ارجاع داد که مسئولین این کمیته حضور در تبریز یا تهران را هر دو شامل جریمه دانستند زیرا تیمی ناقص هستیم که حتی به هشت نفر هم برای انجام بازی نرسیده ایم.
 
راهویی افزود: هر چه تلاش کردیم که این بازی انجام شود اما نتوانستیم حتی رئیس هیئت فوتبال استان هم در تماس با مسئولین باشگاه خواستار کمک شد که باید اعلام کنیم همین مسئولین از دادن زمین تمرین به تیم آلومینیوم امتناع می ورزند اما حالا دنبال همدردی هستند.
 
وی همچنین اعتصاب بازیکنان و نحوه برخورد باشگاه را به کمیته انضباطی باشگاه مرتبط دانست.
 
سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان با بیان اینکه عصر گذشته به همراه شش بازیکن قید حضور در تبریز را زده و راهی بندرعباس شدیم، اظهار کرد: حال باید منتظر بمانیم که نتیجه بازی به سود ماشین سازی شود یا تصمیم دیگری گرفته شود زیرا اعضای کمیته انضباطی اعلام کردند اگر بازی را به عقب بیاندازیم چه تضمینی وجود دارد بازیکنان دست از اعتصاب بردارند که ما هم نتوانستیم تضمینی بدهیم.
 
راهویی با اشاره به اینکه در این فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم، تصریح کرد: بازیکنان را از هتل در بندرعباس بیرون کردند و مجبور شدیم با همراهی مسئولین کارخانه یک مهمانسرا دیگری فراهم کنیم گرچه بازیکنان از نظر غذا و اسکان مشکلی نداشتند اما هیچ پرداختی برای مطالبات شان را دریافت نکرده اند هرچند در این مسیر آقای نصوری مدیرعامل کارخانه تا حد توان همراهی داشته در هزینه های جاری به دادمان رسیده و قول داده بود که در 15 روز تعطیلی نیم فصل مشکلات را حل کند که بازیکنان حاضر به حضور در دیدار برابر ماشین سازی تبریز نشدند.
 
وی با تشکر از زحمات آقای آرامی و آشوری نمانیدگان مردم هرمزگان در خانه ملت، در پیگیری برطرف شدن مشکلات تیم فوتبال آلومینیوم، اضافه کرد: امیدواریم مسئولان استان هرچه سریعتر به فکر این تیم باشند زیرا هنوز 18 بازی دیگر باقیمانده و می توان تنها سهمیه استان در لیگ یک فوتبال کشور را حفظ کرد و امیدوارم مردم هرمزگان دراستانی که قطب اقتصادی کشور است سرخورده نشوند.
 
راهویی در پایان گفت: جای تعجب دارد در استانی مانند تهران که پالایشگاه ندارد تیم نفت وجود دارد اما هرمزگان با این همه سرمایه انرژی و پالایشگاه پولی ندارد که تشکیل یک تیم روزشی دهد؟!
 
به گزارش ایسنا، قرار بود از سری مسابقات هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال کشور دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم هرمزگان امروز ساعت 14 در شهر تبریز برگزار شود حال باید منتظر ماند و تا نتیجه این بازی چه خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار