کد خبر: ۱۵۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 26 December 2015
به گزارش تابناک تبریز،سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی در پی شایعات و اخباری که پیرامون وضعیت بختیار رحمانی رقم خورد توضیحاتی ارائه داد و مدعی شد این بازیکن با رفتارهایی که داشت خود زمینه این تصمیم را فراهم کرد.

قلعه نوعی را با کمترین قرارداد به تبریز بردم

او در ارتباط  با حواشی اطراف  بختیار و فراخوانده شدن به پادگان گفت: « بحث سربازانی که به صورت عادی به تیم ما می آیند مانند اخباری، حامد لک، احسان حاج صفی و... با بازیکنانی که کارت معافیت جعلی داشتند متفاوت است. شما دیدید که بازیکنانی مثل لک، احمدزاده و حاج صفی راحت به تیم ما اضافه شدند و بعد هم بعد از اتمام سربازی خود به تیمشان برگشتند، اما این بازیکنان که مشکل کارت جعلی داشتند را به هر مشقتی که شده به تیم اضافه شان کردیم. ما حتی می خواستیم این ها سال قبل در لیگ قهرمانان برای ما بازی کنند که این اجازه را ندادند و ما متضرر هم شدیم و مجبور شدیم یک سال برای بازی کردن این بازیکنان صبر کنیم.

اما علیرغم همه تلاش ها و زحمات ما، بختیار رحمانی رفتار درستی را با هواداران و کل تیم تراکتورسازی نداشت و از همان روز اول گفت در نیم فصل جدا خواهد شد. به نحوی که از یگان سپاه عاشورا از ما به خاطر صحبت های بختیار توضیح خواستند. این صحبت ها در حالی بود که بقیه بازیکنان سرباز مثل سروش رفیعی هیچ حرفی در این مورد نداشتند و در حال انجام کار خود بودند.بعد از تمام این مسائل، بختیار در بازی مقابل استقلال عملکرد خوبی نداشت و بعد از آن هم در تمرینات غیبت کرد که بعد از این آقای قلعه نویی گفت فعلاً نیازی به وی ندارد و او باید در کنار تیم تمرین کند تا به شرایط مناسب برسد. خوب وقتی که یک بازیکن سرباز است و دارد از مزایای حضور در یک تیم نظمی بهرمند می شود، اگر نمی خواهد در این تیم بازی و تمرین کند باید به پادگان برود تا در شرایط عادی و مثل بقیه سربازان کشور خدمت کند و بختیار هم از این موضوع مستثنی نیست. ما شرایط را برای وی فراهم کردیم و زحمات زیادی هم در این راه کشیدیم تا او به جمع ما ملحق شود، ولی بختیار جواب محبت های ما را با بدی داد و حالا دو راه بیشتر ندارد، یا در کنار تیم تمرین کند و خودش را به سرمربی ثابت کند، یا به پادگان برود و صدایش هم درنیاید!».

پول ادینیهو را چه کسی میدهد؟

لوسیانو ادینهو از جمله بازیکنانی است که تراکتورسازان در پی بازگردان به تبریز هستند تا مشکلات گلزنی خود را حل و فصل کنند اما در این بین خواسته های مالی این بازیکن کمی مدیران باشگاه را به دردسر انداخته است چون گفته می شود ادینهو برخلاف مذاکرات اولیه به یکباره درخواست مالی اش را بالا برده است.

در این بین شایعاتی نقل محافل فوتبالی شد مبنی بر این که قرار است هزینه حضور این بازیکن برزیلی را برخی دوستان نزدیک به امیر قلعه نویی و علاقمندان به تراکتورسازی پرداخت کنند که همین موضوع واکنش مدیران باشگاه را در پی داشت. عباسی در ارتباط با جذب ادینهو گفت:« با ادینیو مذاکراتی داشته ایم و می خواهیم که به تراکتور بیاید، اما این همه ماجرا نیست و باید ببینیم از نظر مالی توافق می کنیم یا نه، بالاخره در لیگ ما بحث سقف قرارداد وجود دارد و ما در حد مشخصی می توانیم هزینه کنیم، از اول هم دوست نداشتیم ادینیو از ما جدا شود و به خودش هم گفته بودیم که ایشان بخاطر شرایطش پیشنهاد ما را قبول نکرد. حالا هم صحبتهایی غیر مستقیم داشته ایم و باید دید در آینده چه می شود.اما این که آیا فردی خیر از تبریز قصد دارد هزینه انتقال ادینیو را تقبل کند یا خیر باید بگویم این هم از مزایا و شاخصه های حضور قلعه نویی در تراکتور است، ایشان از همان اول هم گفته بود که دوستانی دارد که می توانند کمک کنند و گفت آن افراد را به ما معرفی می کند تا همه چیز به صورت شفاف انجام شود».

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید حضور قلعه نویی باعث می شود تا دوستان او سخاوتمندی نشان داده و ادینهو را به تبریز بازگردانند یا نه؟ گرچه با شرایط موجود احتمال بروز این اتفاق بسیار زیاد است.



در شرایطی که از امیر قلعه نویی همواره به عنوان یکی از گران ترین مربیان لیگ برتر نام برده می شود مدیرعامل تراکتورسازی در گفت و گویش با ایلنا  مدعی شد این مربی را با کمترین مبلغ ممکن به تبریز برد و جانتشین تونی اولیویرا کرد. سعید عباسی با بیان این مطلب افزود:« واقعاً از آقای قلعه نویی تشکر می کنم که در سخت ترین اوضاع به تراکتور آمد. در شرایطی که روزهای سختی داشتیم ایشان با کمترین مبلغ قرارداد که آن هم فقط برای این بود که چیزی در قرارداد نوشته شده باشد به تراکتور پیوست و در این مورد می توانم بگویم ایشان مردانگی کرد. ایشان با حضور خود نظم و انضباط را به تیم آورد و مطمئن هستیم که به موفقیت های خوبی هم با ایشان می رسیم».

این درحالیست که عباسی با حمایت دوباره از انتخاب پرسرو صدای خود در راه بازگرداندن آرامش به اردوی تراکتور ، تصریح کرد:« باید زودتر دست به تغییر کادر فنی می زدیم، ولی الان هم دیر نشده است و به قول معروف جلوی ضرر را هر وقت بگیری منفعت است. از زمانی که قلعه نویی آمده است نظم و انضباط تیم بهتر شده است. حواشی تیم هم مثل اوایل نیست. البته ما در همان روزهای اول حضور آقای قلعه نویی که اتفاقاتی خاصی افتاد، می دانستیم که چه افرادی قصد حاشیه سازی دارند و از کجا خط گرفته اند. در ادامه هم اوضاع بهتر شد و حالا با توجه به برنامه هایی که برای تقویت تیم داریم و مهره هایی که تا الان جذب کرده ایم به آینده امیدوار هستیم»./ورزش 3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار