مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد عالی هماهنگی مسابقات سراسری قرآن گفت: سند جامع مسابقات قرآن کریم در دست تدوین است که چشم اندازی برای برگزاری مسابقات آینده قرآنی است.
کد خبر: ۱۵۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 26 December 2015
مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد عالی هماهنگی مسابقات سراسری قرآن گفت: سند جامع مسابقات قرآن کریم در دست تدوین است که چشم اندازی برای برگزاری مسابقات آینده قرآنی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا داوود تک فلاح روز شنبه در حاشیه برگزاری سی و شتمین مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی کرمانشاه در جمع خبرنگاران از طراحی سند جامع مسابقات قرآنی کشور به عنوان برنامه بزرگی یاد کرد که کمیته به طراحی آن پرداخته است.

تک فلاح در این باره ادامه داد: این سند با همکاری ستاد عالی، کمیته طرح و برنامه ستاد عالی طراحی شده و چشم اندازی برای آینده مسابقات است که به دیروز و امروز نیز اشاره دارد.

به گفته وی، این سند الگوی مناسب برای مسابقات استانی، ملی و بین المللی است و به زیرنظام های مختلفی تقسیم می شود که نظام سطح بندی مسابقات یکی از آنهاست.

مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد عالی هماهنگی مسابقات سراسری قرآن افزود: در این شاخه افراد از آموزش حرفه ای بهره مند می شوند و شانس شرکت در مسابقات بین المللی را دارند و در نهایت با تشکیل یک تیم ملی، این دایره وسیع تر شده و افراد برگزیده شانس شرکت در مسابقات بین المللی را خواهند داشت.

این مسئول اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر تلاوت معنادار و برتر است و قاری باید بتواند با تلاوت قرآن معنا و حالات معنوی آیات را در ذهن مخاطب القا کند.

سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش برادران و خواهران از اوائل هفته گذشته در کرمانشاه آغاز کرد و 630 نخبه قرآنی در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ (10 جزء، 20 جزء و کل)، اذان و معارف قرآن کریم در این رقابت ها حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار