معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز، خواستار پرداخت بدهی معوق دستگاه‌های مختلف شد.
کد خبر: ۱۵۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 26 December 2015
تابناک فارس به نقل از ایسنا: نصرالله مصلی‌نژاد گفت: هم‌اینک بالغ بر 95 میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی طلبکار هستیم. بالغ بر 45 میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به بدهی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی است. اگر این مطالبات به‌موقع پرداخت شود، کیفیت خدمات‌ و روند خدمات‌رسانی بسیار مطلوب‌تر از اکنون خواهد بود.

وی افزود: در هشت ‌ماهه منتهی به پایان آبان ماه، شرکت توزیع نیروی برق شیراز بالغ بر 3 هزار و 831 میلیون کیلووات ساعت برق به مشترکان فروخته است. از کل انرژی برق فروخته شده، بیشترین میزان مصرف مربوط به مشترکان خانگی و کشاورزی به ترتیب با مصرف 1 هزار و 251 و 1 هزار و 146 میلیون کیلووات ساعت و کمترین میزان مربوط به بخش تجاری با 404 میلیون کیلووات ساعت است.

مصلی نژاد ‌بیان کرد: طی هشت ماه منتهی به پایان آبان امسال، میزان تلفات انرژی برق حدود 10 درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت ‌و سازهای غیرمجاز، دستکاری در لوازم اندازه‌گیری از سوی افراد متخلف و انشعاب‌های غیرمجاز از عوامل مهم تاثیرگذار بر میزان تلفات محسوب می‌شود.

معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز تاکید کرد: اگر سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف برای پرداخت بدهی‌های معوق خود اقدام لازم را انجام ندهند، این شرکت مجبور به اعلام نام بدهکاران خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار