با تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل سه دستگاه وانت‌نیسان حامل 200 اصله چوب‌ و 250 کیلوگرم زغال قاچاق جنگلی در استان اردبیل توقیف شد.
کد خبر: ۱۵۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 27 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، با تلاش مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان اردبیل سه دستگاه وانت‌نیسان حامل 200 اصله چوب‌ و 250 کیلوگرم زغال قاچاق جنگلی توقیف شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل اظهار کرد: این تعداد چوب‌آلات و زغال توسط سه دستگاه خودرو حمل می‌شد که با هوشیاری مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان اردبیل در جاده آستارا به اردبیل و اردبیل به مشگین‌شهر توقیف و ضبط شد.

علی مریخی تصریح کرد: در این رابطه سه نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی به مخربان و متجاوزان به عرصه‌های جنگلی و مرتعی استان هشدار داد و گفت: در جهت پاسخگویی به دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از تخریب عرصه‌های جنگلی و مرتعی و قاچاق چوب‌آلات و زغال توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان با آمادگی کامل و با گشت شبانه‌روزی عرصه را برای متخلفان تنگ‌تر می‌کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان از مردم استان و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تعدی به جنگل‌ها، مراتع و قاچاق چوب‌آلات و زغال جنگلی می‌توانند مراتب را به شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به صورت 24 ساعته اطلاع دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار