تابناک: رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان گفت: در تعطیلات نوروزی تمامی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران است.
کد خبر: ۱۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹ 18 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایرنا، دکتر محمدحسین اعرابی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اورژانس مرکزی، گلابچی، نقوی و میلاد در کاشان و سیدالشهداء، امام خمینی (ره) ابوزیدآباد در آران و بیدگل به صورت شبانه روزی به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.

بگفته وی تمامی بخش های مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی شهرستان کاشان و آران و بیدگل از جمله بخش های سی سی یو و آی سی یو به صورت کامل در این ایام فعال خواهد بود.

دکتر اعرابی همچنین از آمادگی اورژانس بیمارستان شهید بهشتی به عنوان اصلی ترین مرکز اورژانسی کاشان با بهره مندی از متخصصان (داخلی، طب اورژانس) خبر داد و افزود: 25 درصد از مراکز خصوصی از جمله درمانگاه ها، مطب پزشکان با چهار تخصص اصلی زنان، اطفال، داخلی و جراحی و هشت داروخانه در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل موظفند در تعطیلات نوروزی به صورت آنکال و کشیک به مردم خدمات رسانی کنند.

وی فعالیت درمانگاه دندانپزشکی سلامت به صورت شبانه روزی و مراکز دندانپزشکی پارس، کتابچی و گلابچی به صورت پاره وقت در روز خبر داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان مراکز پاراکلینیک فعال را شامل بیمارستان های نقوی و بهشتی، فرهنگیان و قیومی (خصوصی) عنوان کرد.

اعرابی به فعالیت های حوزه بهداشتی این دانشگاه نیز اشاره کرد و ادامه داد: 19 کارشناس بهداشت محیط در قالب اکیپ های دو نفره، 23 کارشناس در حوزه بیماری های واگیر و هفت کارشناس واحد ستادی در این ایام فعالیت شبانه روزی خواهند داشت.

وی گفت: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی با سامانه ارتباطات و رسیدگی به شکایات مردمی 1490 و یا 55420022 تماس بگیرند.

دکتر اعرابی یادآور شد: 20 مرکز بهداشتی درمانی مجری برنامه پزشک خانواده روستایی و شهری با حضور پزشک و پرستار به صورت 24 ساعته در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات بهداشتی درمانی به کلیه ساکنین و مسافران نوروزی می باشند.

وی همچنین از آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای ارائه خدمات دیالیز به مسافران در ایام نوروز 94 خبر داد.

وی شمار تخت های دیالیز موجود در منطقه کاشان را 40 تخت عنوان و تصریح کرد: از این تعداد 30 تخت در بیمارستان کارگرنژاد، چهار تخت در مجتمع بیمارستانی شهیدبهشتی کاشان و شش تخت دیالیز نیز در شهرستان آران و بیدگل فعال است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار