فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت:کارشناسان پلیس راهور ،مه شدید و انحراف به چپ کامیون بنز را علت تصادف مرگبار در جاده چغامیش دزفول اعلام کردند.
کد خبر: ۱۵۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 28 December 2015
برخورد یک دستگاه کامیون بنز با وانت نیسان و سواری پراید در یکی از جاده های مناطق روستایی دزفول در روز یکشنبه چهار نفر کشته و 13 نفر زخمی برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا سرهنگ علی الهامی روز دوشنبه افزود:در این تصادف که در جاده اختصاصی زمین های کشاورزی شهرک دولتی دزفول روی داد یکدستگاه وانت نیسان حامل 17 نفر کارگر با کامیون و سواری پراید برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس راهور ، مه شدید و انحراف به چپ کامیون بنز را علت این تصادف اعلام کرده اند ضمن ابراز تاسف و همدردی با خانواده کشته شدگان این حادثه گفت: طبق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، حمل و جابجایی مسافر توسط خودروهای باری تخلف محسوب می شود و در صورت مشاهده توسط پلیس برخورد قانونی با متخلفان صورت می گیرد.

محمد افضل زاده رییس فوریت های پزشکی دزفول نیز در این خصوص گفت:در این حادثه چهار نفر با هویت فاطمه قادری، ماهگل قاسمی، ماه بانو حسینی،، بهروز کلانتری کشته شدند و 13 سرنشین دیگر خودروی نیسان بهمراه دو راننده کامیون و پراید به بیمارستان منتقل شدند.

در این تصادف فریده قادری، نیلوفر طاهری،علی قادری، پوری محمودی، مریم ناصری، زیبا طاهری، معصومه قادری، زهرا قادری،شهناز قادری، راضیه قادری،فریبا قادری، محمد رضا ناصری، زهرا بوسلیک، پریسا رحیمی و گل طلا قادری نیز مصدوم شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار