در مراسمی به مناسبت روز سرباز، 12 سرباز نمونه استان مازندران تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۵۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 28 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، امام جمعه جویبار، در مراسم روز سرباز که در حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای نیروی انتظامی مازندران در ساری برگزار شد، گفت: افراد باید قدر زمان عمرشان را بدانند و عدم بهره گرفتن از دوران جوانی که طلائی ترین دوره و دوران قدرت است در پیری اندوه ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام محمد اسماعیلقلی پور افزود: دوران جوانی دوران گذر است و انسان هر چه می‌خواهد در این دوره می تواند به آن دست یابد و برای اینکه پیری ارزشمندی داشته باشیم باید عوامل موفقیت و شکست را بررسی کنیم.

امام جمعه جویبار با بیان اینکه انسان در دوران سربازی می‌تواند برخی از استعدادهای خود را بشناسد، تصریح کرد: پیامبر برای همه الگو است و خداوند منان برای تربیت جامعه ابتدا مربیان را نازل کرد و قرآن کریم چراغ راه ما است و قرآن برنامه زندگی است.

امام جمعه جویبار با بیان اینکه هیچ موفقیتی در عالم بر اساس شانس و اقبال و هیچ بدبختی از بدشانسی نیست، تصریح کرد: عوامل موفقیت، رشد، تعالی و سعادت در زندگی بزرگان و دانشمندان نهفته است و سه عامل شناخت و ظرفیت خود، داشتن برنامه و الگو در زندگی و سعی و تلاش عوامل موفقیت است.

وی افزود: غصه گذشته را خوردن و در گذشته ماندن، ناامیدی از آینده و داشتن رفیق بد از عوامل شکست افراد است.

قلی پور تاکید کرد: سربازی فرصت است که باید از اوقات فراغت و از این تنها شدن نهایت بهره را ببریم و باید هر موقعیت سربازی برای ما درس باشد.

معاون فرماندهی انتظامی مازندران نیز در این مراسم جوانان با خودباوری با تکیه بر آموزه‌های دینی قله‌های افتخار را فتح می‌کنند و استمرار موفقیت جوانان نیازمند امید و هویت بخشی و معرفی الگو به این قشر است.

نورعلی شالیکار افزود: برای پرورش جوان موفق باید الگوی جوان موفق در جامعه معرفی شوند.

معاون فرمانده نیروی انتظامی مازندران اظهار کرد: جشنواره سرباز هر ساله با نام علی اکبر برگزار می‌شود و از میان سربازان استان تعداد 12 نفر از سربازان به عنوان سربازان نمونه برگزیده و از آنان تجلیل و همه آنان نیز به جشنواره سربازان که در ناجا برگزار می‌کند معرفی می شوند.

در این مراسم از سربازان سید مهران حسینی حیدری، نوید نیک صفت،محمدرضا نوربخش، محراب عنایتی، سید محمد حسینی، فرجاد عالمیان، مهدی توکلی، بهنام صادقی، هانی حمزه کلکناری، محسن توکلی، ذبیح‌الله محسنی و افشین بخشی کیادهیبعنوان سرباز برترهشتمین جشنواره جوانان سرباز فرماندهی انتظامی مازندران با اهدا لوح تجلیل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار