نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت:اسلام ناب محمدی (ص) که بر پایه عدالت و مبارزه با ظلم و بی عدالتی پایه ریزی شده است با منافع استکبار جهانی و صهیونیست غاصب در تضاد می باشد.
کد خبر: ۱۵۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 29 December 2015
آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری روز سه شنبه در خجسته سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مصلای امام علی (ع) دزفول افزود:پایه و اساس اسلام واقعی فضیلت ، تقوا، آزادگی ، بندگی ، حق طلبی و مبارزه با ظالم و ستیز با استکبار می باشد و چنین اسلامی برای منافع نامشروع ابرقدرت ها مضر است.

وی دلیل خصومت و دشمنی ابرقدرت ها ، استکبار جهانی و صهیونیست غاصب با اسلام ناب محمدی را آگاهی بخشی احکام نورانی اسلام علیه ظلم و جور و ستم بیان کرد و گفت:اهداف و منابع استکبار زیاده خواهی و بهره کشی از ملت های مظلوم جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه تروریست های تکفیری وهابی را سپاهیان استکبار و عامل حکام وهابی آل سعود برای ایجاد تفرقه بین صفوف مسلمانان اعم از شیعه و سنی دانست و افزود:ترورییست های تکفیری داعش پیروان اسلام بنی امیه بوده که در راستای اهداف استکبار و صهیونیست گام بر می دارند.

آیت الله موسوی جزایری گفت:این شیاطین با حمایت و پشتیبانی حکام وهابی آل سعود و حمایت آمریکا به نام اسلام هزاران جنایت علیه بشریت مرتکب شده اند.

وی همچنین به شور و اشتیاق جوانان مومن استان خوزستان برای دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت:این جوانان با ایمان برای دفاع از حرم ائمه اطهار (ع) با تمام وجود وارد صحنه نبرد با تروریست های تکفیری داعش شده و ضربات مهلکی به این جنایتکاران وارد کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با گرامیداشت خجسته سالروز میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت:برپایی چنین جشن باشکوهی در شهری که پایتخت مقاومت ایران اسلامی است و علمای بزرگی تقدیم جهان اسلام کرده جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود:در تقویم اسلامی روزی فرخنده تر و با عظمت تر از خجسته سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) وجود ندارد لذا این روز فرخنده همواره باید با شکوه خاصی گرامی داشته شود.

امام جمعه اهواز همچنین با گرامیداشت 9 دی گفت:حماسه 9 دی پیروزی بزرگی بود که به برکت امام حسین(ع) نصیب ملت ایران شد.

وی در ادامه به تشریح وضعیت حوزه های علمیه استان خوزستان پرداخت و گفت:امروز حوزه های علمیه استان خوزستان همچون نگینی در کشور می درخشند.

آیت الله موسوی جزایری گفت:حوزه های علمیه پایگاه و اردوگاه امام عصر (عج) می باشند که با وجود جوانان خدمتگذار نقش مهمی در گسترش علوم اسلامی در جامعه دارند.

امام جمعه دزفول نیز در این آیین در سخنانی با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی گفت:9 دی روز بصیرت و خروش ملت بزرگ ایران است که برای همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود:با بصیرت امت اسلام و خلق حماسه 9 دی بساط توطئه های شوم دشمنان اسلام و نظام اسلامی برچیده شد.

وی همچنین با گرامیداشت هفته وحدت افزود:هفته وحدت ظرفیتی برای تقویت وحدت و همدلی جهان اسلام علیه دشمنان ، استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل می باشد.

در آیین جشن میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) که با اجرای حرکات ورزش پهلوانی همراه بود تعدادی از طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفولی
به دست نماینده ولی فقیه در استان خوزستان معمم شدند.

همچنین به تعدادی از ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) دزفول در این آیین از سوی آیت الله موسوی جزایری عبا اهدا شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار