مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از حضور 30 مبلغ اعزامی از قم در اجرای طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی(س) سال 94 در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۸ 22 March 2015
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از حضور 30 مبلغ اعزامی از قم در اجرای طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی(س) سال 94 در استان همدان خبر داد.

به گزارش فارس ؛ حجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در ایام عید نوروز سال 94 در بقاع متبرکه و امامزادگان استان همدان از تاریخ 28 اسفند تا 15 فروردین ماه به اجرا در خواهد آمد.

وی گفت: این طرح در راستای چشم‌انداز قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه در سراسر کشور توسط سازمان اوقاف و امور خیریه به اجرا در خواهد آمد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: در استان همدان بقاع متبرکه در ایام نوروز میزبان مردم فهیم استان و نیز مسافران نوروزی خواهند بود.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح مبلغین بومی و 30 مبلغ اعزامی از استان قم با حضور در بقاع متبرکه و خیمه‌های معرفت و ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» در اجرای طرح آرمش بهاری همیار و همکار اوقاف هستند.

حاجی زین‌العابدینی افزود: این مبلغین به طور همزمان در طرح سوگواره یاس نبوی(س) نیز حضور داشته و در بقاع متبرکه استان همدان پذیرای مردم مومن و ولایت مدار استان خواهند بود.

وی عنوان کرد: امسال هم مطابق سال گذشته ایام اجرای طرح آرامش بهاری با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) همزمان شده، به همین علت طرح سوگواره یاس نبوی(س) نیز در این ایام در سطح بقاع متبرکه استان همدان به اجرا در خواهد آمد.

مدیرکل اوقاف همدان تصریح کرد: از 30 نفر از مبلغین اعزامی از استان قم، 10 نفر در شهرستان همدان، پنج نفر در ملایر، پنج نفر در نهاوند، سه نفر در تویسرکان، سه نفر در کبودراهنگ، دو نفر در بهار، یک نفر در رزن و یک نفر در اسدآباد، حضور داشته و مبلغین بومی آن شهرستان‌ها را یاری خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار