در آغاز دور برگشت مسابقات
تابناک: تیم والیبال شهرداری اراک در روزی که به دلیل تصمیمات اشتباه داور مسابقه و نظارت ضعیف داور می توانست به آسانی برنده دیدار با پاس خراسان شود در نهایت با حساب سه بر دو به برتری رسید.
کد خبر: ۱۵۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴ 30 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، تیم شهرداری اراک که در پایان دور رفت مسابقات با کسب چهار پیروزی در صدر جدول رده بندی قرار گرفته بود در چهل و یکمین دیدار لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور عصر امروز در چارچوب هفته نخست دور برگشت گروه سوم این مسابقات در سالن شهیدان ثامنی شهرداری به مصاف پاس خراسان رفت.

امین رضوی، حامد صدیق، نیما اسفندیاری، بهروز کمالی پور، موعود آقاپور و بهنام حاجی پور شش مرد منتخب علی نقدی برای شروع این مسابقه بودند.در ابتدای ست اول بازی تیم شهرداری سه امتیاز پیاپی کسب کرد تا سرمربی تیم پاس خراسان با گرفتن تایم و ایجاد وقفه دربازی تا حدی فشار ابتدایی بازی را از روی تیمش بردارد.ست اول این دیدار در نهایت با برتری 25 بر 21 تیم شهرداری اراک به پایان رسید.

تبدیل به امتیاز شدن سرویس بهنام حاجی پور در شروع ست دوم نخستین امتیاز را برای نارنجی پوشان شهرداری اراک کسب کرد . اختلاف امتیازهای دو تیم در ادامه به نفع تیم شهرداری رقم خورد و در نهایت ست دوم با حساب 25 بر 17 به سود تیم شهرداری به پایان رسید.

نقدی در ترکیب ابتدای ست اول خود تغییری ایجاد نکرد تا شهرداری برای پیروزی در این دیدار به برتری در یک ست دیگر احتیاج داشته باشد. ست سوم اما دستخوش تغییرات بسیاری بود، از جمله کارت قرمزی که داور به دلیل اعتراض بازیکن تیم پاس خراسان نشان داد و تیم شهرداری را به امتیاز 10 رساند.در ادامه ست سوم مربیان با گرفتن وقت های استراحت سعی داشتند نبض بازی را در دست بگیرند اما در نهایت این تیم پاس خراسان بود که این ست را با نتیجه 25 بر 22 به سود خود به پایان رساند.

تیم والیبال شهرداری اراک که به دنبال کسب هر سه امتیاز این مسابقه بود تمام توان خود را به کار گرفت تا با برتری در ست چهارم پیروز این دیدار شود اما اعتراض های پی در پی سرمربی تیم پاس خراسان به نحوه تشویق تماشاگران خونگرم اراکی که تنها به فکر تشویق تیم خود بودند باعث شد داور و ناظر مسابقه تحت تاثیر ادعای واهی استفاده از طبل توسط تماشاگران بازی را برای دقایقی تعطیل کنند.در حالی که بازی با حساب 21 بر 20 به سود تیم پاس در جریان بود بار دیگر اعتراضات کادر فنی تیم پاس که به درون زمین رفته بودند باعث ایجاد اخلال در روند مسابقه شد تا داور بار دیگر برای آرام کردن فضا از کارت قرمز خود استفاده کند.

داور مسابقه در شرایطی که دو تیم در امتیاز 22 به تساوی رسیده بودند با دو تصمیم اشتباه خود ورق بازی را به سود تیم پاس خراسان تغییر داد تا در فضایی متشنج از اعتراضات تیم پاس خراسان ست چهارم با برتری 25 بر 23  این تیم به پایان برسد تا برنده بازی در ست پنجم تعیین شود.

ست پنجم با برتری تیم شهرداری در جریان بود که ناظر این دیدار که با عملکرد خود نقش به سزایی در ایجاد فضای پرالتهاب بازی داشت بار دیگر به دلیل اعتراض از  سوی تیم خراسان بازی را متوقف کرد. کادرفنی تیم شهرداری به نحوه قضاوت داور که تحت تاثیر فریادهای تیم میهمان قرار گرفته بود معترض شدند.بازی در ست پنجم در نهایت با برتری 15 بر 13 تیم شهرداری به پایان رسید تا در روزی که تیم والیبال شهرداری می توانست به راحتی به برتری برسد تنها به دلیل ضعف داوری و نظارت نامناسب در نهایت با حساب سه بر دو به پیروز شود.

در دیگر دیدار این گروه تیم شهرداری بجنورد با حساب 3 بر 2 و با نتایج  25 بر 21، 30 بر 32، 25 بر 22، 21 بر 25 و 9 بر 15 برابر متین دامغان به برتری رسید.

با توجه به نتایج دیدارهای هفته نخست دور برگشت مسابقات، تیم والیبال شهرداری اراک با کسب 14 امتیاز در صدرجدول گروه قرار گرفت. شهرداری بجنورد با 11 امتیاز، متین دامغان با  5 امتیاز، آکادمی باریج اسانس کاشان با 2 امتیاز و  پاس خراسان رضوی بدون برد با  2 امتیاز در تبه های دوم تا پنجم جدول رده بندی قرار گرفتند.

گفتنی است تیم والیبال شهرداری اراک چهارشنبه 23 دس ماه میهمان تیم متین دامغان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار