کیومرث بیات بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از لغو دومین دوره مسابقات کشوری شطرنج جام صلح و دوستی رشت خبر داد و اظهار داشت: دومین دوره مسابقات جام صلح و دوستی که قرار بود از پنجم تا 11 فروردین ماه 94 در هیئت شطرنج استان در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.
کد خبر: ۱۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵ 19 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، کیومرث بیات بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از لغو دومین دوره مسابقات کشوری شطرنج جام صلح و دوستی رشت خبر داد و اظهار داشت: دومین دوره مسابقات جام صلح و دوستی که قرار بود از پنجم تا 11 فروردین ماه 94 در هیئت شطرنج استان در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر اماکن اقامتی در شهر رشت از مدت‌ها قبل رزرو شده و امکان تهیه محل مناسب اسکان برای بازیکنان غیر بومی وجود ندارد لذا این مسابقه به تاریخ دیگری موکول می‌شود.

رئیس هیئت شطرنج گیلان گفت: با توجه به اینکه در استان همجوار قزوین در همین تاریخ مسابقات کشوری شطرنج جام نوروز  برگزار می‌شود به تمام شرکت‌کنندگان توصیه می‌کنیم با حضور خود در شهرستان قزوین از برگزارکنندگان آن حمایت کنند.

بیات خاطرنشان کرد: بازیکنانی که وجه ثبت نام واریز کردند می‌توانند شماره کارت اعتباری خود را به شماره 09119329725 پیامک کرده تا وجه خود را در مدت یک هفته آینده دریافت کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار