رئیس تعاون روستایی استان همدان از افتتاح سردخانه 3 هزار تنی در شهرستان بهار به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۵۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 02 January 2016

رئیس تعاون روستایی استان همدان از افتتاح سردخانه 3 هزار تنی در شهرستان بهار به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر خبر داد.

به گزارش فارس ،رضا عباسی اظهار کرد: ایجاد سردخانه 3 هزار تنی در شهرستان بهار که قطب تولید سیب زمینی در استان همدان محسوب می‌شود گام بلندی در توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این سردخانه در سال 92 با حضور مسئولان استانی کلنگ‌زنی شده و با بهره‌گیری از اعتبارات اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بهار و تسهیلات بانکی احداث شد.

رئیس تعاون روستایی استان همدان یادآور شد: احداث سردخانه‌ها به عنوان زیرساخت‌های توسعه بخش کشاورزی میتواند ضایعات این بخش را کاهش داده و ضمن افزایش ماندگاری محصولات کشاورزی زمینه را برای تنظیم بازار فراهم آورد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از کسب رتبه «متوسط» تعاون روستایی همدان در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته این سازمان در بین 54 دستگاه اجرایی حائز این رتبه شد.

عباسی افزود: در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی محورهای برنامه مهندسی نقش و ساختار دولت، برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت منابع انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و در نهایت استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه این سازمان یک نهاد ملی است افزود: برگزاری جلسات تحول اداری، نظام پیشنهادات، ستاد صیانت از حقوق شهروندی از جمله مصادیق ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بوده است.

رئیس اداره تعاون روستایی استان همدان افزود: این سازمان از نظر شاخص‌های اختصاصی امتیاز 932 را به دست آورده که امتیاز مطلوبی محسوب می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار