کد خبر: ۱۵۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 06 January 2016

به گزارش تابناک یزد،رییس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه در آیین سالروز سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان با تبریک وگرامیداشت یاد و خاطره این سفر گفت: 15دی به عنوان یکی از روزهای شیرین درتاریخ کهن ابرکوه است.

حجت الاسلام دشت آبادی افزود: لحظه شیرین 15 دی ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به ابرکوه بعنوان بزرگترین رویدا فرهنگی، معنوی برای همیشه درتاریخ ابرکوه ثبت و ماندگار شد وسینه به سینه این روز دراذهان مردم این شهرباقی می ماند.
وی ادامه داد: از اینکه مقام معظم رهبری ابرکوه را برای بازدید و دیدار مردمی انتخاب می کنند حکایت ازارج نهادن معظم له به سابقه دیرین اعتقادی وولایت مداری مردم این دیارکهن دارد.
این مسوول بابیان اینکه حضورمردان الهی درهرجا که قدم نهادند مایه ارزش وبرکت است خاطرنشان کرد:حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به ابرکوه یادآور سفرامام رضا (ع) درسال 195هجری به این شهرکه هرسال توسط مردم این شهر زنده می شود ، است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه تصریح کرد: سفر مقام معظم رهبری به ابرکوه ، مایه مباهات برای مردم این شهرستان است .
دراین آیین که پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم و خانوادهای معظم شهدا حضور داشتند گروه رزم نوازان سپاه الغدیر استان یزد به اجرای آهنگ حماسی پرداخت .
***
تجمع مردم مهریز در اعتراض به اعدام شهید آیت الله شیخ نمر عصر روز سه شنبه در مسجد ولی عصر (عج) این شهرستان برگزار شد .
به گزارش ایرنا در این تجمع آحاد مردم ولایی شهرستان مهریز با شعارهای مختلف دینی و انقلابی اعدام آیت الله شهید نمر را محکوم کردند و خواستار برخورد با آمران و عاملان آن شدند .
همچنین یکی از کارشناسان مذهبی استان یزد در جمع مردم گفت: آل سعود در سال های گذشته علیه امت اسلام و بخصوص مردم مسلمان در عربستان و شیعیان آن کشور از هیچ ظلمی دریغ نکرده است .
حجت الاسلام داوودی اظهار داشت: حاکمان بی کفایت و کودک کش آل سعود در سال های گذشته نسبت به کشتار مردم مظلوم فعالیت کرده است .
وی خاطر نشان کرد: تجاوز و کشتار مردم مظلوم بحرین و یمن و لشکر کشی به آنجا و همچنین حمایت مادی و معنوی از داعش نمونه بارز ظلم آل سعود است .
استاد حوزه تصریح کرد: فعالیت های آل سعود تمامی در راستای اهداف شوم اربابان خود و کفر جهانی استو داعش و سلفی ها دست پرورده آنها هستند .
داوودی تاکید کرد: باید امت اسلام در مقابل جنایات بی حد و حصر آل سعود و دشمنان اسلام ایستادگی کنند .
وی گفت: شهادت مظلومانه شهید شیخ نمر نمونه بارز جنایت و خباثت به اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش های الهی و انسانی است .
در این مراسم که جمعی از روحانیان ، بازاریان و مردم ولایتمدار حضور داشتند شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود داده شد .
***
فرماندار مهریز گفت: جلب مشارکت بخش خصوصی و خیرین در ارتقای فعالیت های بهداشتی و درمانی بسیار مهم و ضروری و جزء برنامه های دولت است .
به گزارش ایرنا سید محمد رستگاری سه شنبه شب در بازدید از بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز و تجلیل از پرسنل و پرستاران آن افزود: حضور خیرین در اجرای برنامه های مختلف درمانی بسیار تاثرگذار است .
وی ادامه داد: خوشبختانه در شهرستان مهریز در ابین زمینه شاهد حضور و همکاری خیرین و بخش خصوصی در انجام برنامه های مورد نیاز هستیم و بدون شک باید گسترش یابد .
فرماندار مهریز در ادامه تاکید کرد: از شاخص های مهم سنجش میزان اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در مراکز بیمارستانی و درمانی میزان رضایتمندی مردم خواهد بود .
رستگاری ضمن تاکید بر افزایش رضایتمندی مردم مهریز از خدمات درمانی این بیمارستان افزود: هماهنگی و همکاری خوبی در تداوم و اجرای طرح تحول نظام سلامت بین پرسنل ، مدیریت پزشکان بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) وجود دارد و رضایتمندی مردم گواه موفقیت این بیمارستان است .
فرماندار مهریز با اشاره به موقعیت جغرافیایی بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز در ورودی جنوبی استان یزد گفت : این بیمارستان باید توسعه فیزیکی و تجهیزات خدماتی داشته باشد و دولت تدبیر و امید با پیگیری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و مدیریت این بیمارستان در تحقق این امر جدی خواهد بود .
فرماندار مهریز با بیان اینکه وزارت بهداشت با تصویب بودجه لازم برای آغاز پروژه گسترش بلوک زایمان این بیمارستان کار را آغاز نموده افزود: باید از توان بخش خصوصی و خیرین حوزه درمان در رسیدن به جایگاه اصلی این بیمارستان تلاش گردد .
ستگاری گفت: فعالیت های درمانی بیمارستان شهرستان مهریز بخاطر موقعیت باید روز به روز گسترش یابد و همچنان شاهد موفقیت و خدمت به آحاد مردم در این بخش مهم باشیم .
همچنین رییس بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز گزارشی از نحوه خدمات و عملکرد این مرکز ارائه داد و خواستار هماهنگی بین بخشی برای گسترش خدمات این بیمارستان شد .
سید رسول محسن زاده گفت: بیمارستان مهریز در طرح تحول نظام سلامت به عنوان بیمارستان برتر کشوری در خصوص زایمان طبیعی شناخته شده و برای دومین سال متوالی تنها بیمارستان استان یزد بوده که عنوان مجری برتر ارتقای سلامت مادر و نوزاد را از سوی وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکی از آن خود نمود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار