معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد با اشاره به برنامه های حوزه علمیه در راستای بزرگداشت ایام الله دهه فجر گفت: بیش از ۶۰ مبلغ به مناسبت دهه فجر به مساجد روستاهای استان یزد اعزام می شوند.
کد خبر: ۱۵۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 08 January 2016
به گزارش «تابناک یزد»؛حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد در کمیته مساجد بزرگداشت دهه فجر استان یزد در محل اداره ارشاد اسلامی استان یزد گفت: امروز حوزه های علمیه نقش اساسی در تبیین انقلاب اسلامی دارند و در این راستا نیز حضور مبلغان در بخش های مختلف جامعه امری اساسی است.

وی افزود: ما در استان یزد در راستای حضور مبلغان گام اساسی برداشته ایم که حضور 40 نفر از مبلغان در 40 مدرسه استان یزد به صورت مستمر از جمله این برنامه ها است زیرا آموزش و پرورش می تواند نقش مهمی در راستای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد خاطرنشان کرد: در این زمینه حداقل پنج گروه چهار تا 6 نفره به مدارس و آموزش و پرورش استان یزد اعزام می شوند زیرا مدارس و جوانان یکی از اولویت های ما برای آگاهی بخشی و تبیین انقلاب است.

حجت الاسلام حسینی پور تصریح کرد: ما باید مشکلات و فسادهای جامعه قبل از انقلاب را برای جوانان و نسل امروز جامعه بازگو کنیم تا به خوبی ان دوران را بشناسند  و بدانند که از اول تا آخر حکومت افرادی فاسد بودند که در این جهت نیز اموزش و پرورش می تواند به خوبی انجام وظیفه کند.

وی ادامه داد: اعزام مبلغ به روستاها از جمله امور اساسی در حوزه های علمیه است که ما بیش از 60 مبلغ به روستاها اعزام کرده ایم و قرار است برنامه های متنوعی را در دهه فجر در روستاها و مساجد استان برگزار کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد در پایان گفت: برگزاری جلسات بصیرتی، محافل انس با قرآن و حضور در خانواده شهدا و غبارروبی قبور شهدا از جمله برنامه ها دیگر ما است.

شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار