مردم شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی ظهر جمعه و پس از اقامه نماز باشکوه عبادی - سیاسی جمعه، بر ضد جنایات آل‌سعود و محکومیت به شهادت رساندن آیت‌الله نمر، روحانی برجسته عربستانی راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۱۶۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 08 January 2016
به گزارش  تابناک تبریز، مردم نمازگزار تبریز به همراه نمازگزاران تمام شهرهای استان آذربایجان‌شرقی در اعتراض به جنایات رژیم سفاک آل‌سعود و شهادت آیت‌الله نمر راهپیمایی کردند.

مردم تبریز در راهپیمایی خود از مصلای امام خمینی(ره) این شهر تا میدان ساعت حاضر شدند و با سردادن شعارهایی اقدام ظالمانه رژیم آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله نمر الباقر النمر، عالم شیعی و از فعالان حقوق بشر عربستان و سه تن دیگر از شیعیان بی‌گناه این کشور را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی باشکوه با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر وهابی، وهابی وهابی ننگت باد، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خشم و انزجار خود را از حکام عربستان سعودی ابراز کردند.

حضور نوجوانان و جوانان در تظاهرات محکومیت جنایت آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر، از جمله ویژگی‌های مراسم بود و این پیام را به جهانیان رساند که آینده‌سازان ایران اسلامی به خوبی جریانات را دنبال کرده و از ارزش‌های اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید.

راهپیمایی‌کنندگان در شهرهای آذربایجان‌‌شرقی در پایان این مراسم‌ها اعلام کردند که به شهادت رساندن آیت‌الله النمر و جنجال‌آفرینی حکام عربستان بر ضد ایران، یک اشتباه بزرگ استراتژیک بوده و آل‌سعود به زودی عواقب آن را مشاهده خواهد کرد.

مردم تبریز در حاشیه این راهپیمایی حمایت خود را از کمپین تحریم کالاهای تولید سعودی که درآمد ناشی از آنها صرف حمایت از گروهک‌های تکفیری و تروریستی، کشتار مردم بی‌گناه بحرین و یمن و ترویج اندیشه‌های ضدشیعی و مطابق با اسلام آمریکایی می‌شود؛ اعلام کردند./فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار