مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم مطرح کرد:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه شهید کاظمی در خیابان صفائیه گفت: اجرای این پروژه بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی این خیابان را برطرف می‌کند.
کد خبر: ۱۶۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 09 January 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر شهری اظهار کرد: با توجه به کمبود پارکینگ در معابر پرتردد برنامه‌ریزی شهرداری در راستای جذب سرمایه‌گذار برای احداث پارکینگ در خیابان‌های پرتردد است.

وی با بیان اینکه امکان ممنوعیت پارک خودرو در خیابان‌های پرتردد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اجرای طرح کارت پارک، سیاستی برای کنترل و مدیریت ترافیک در معابر پرتردد است.

مدیرعامل سازمان حمل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: در صورتی که در خیابان‌های پرتردد پارک خودرو ممنوع شود، شهروندان اقدام به توقف خودرو در معابر فرعی می‌کنند که این امر مشکلاتی را برای مردم ساکن در این مناطق ایجاد می‌کند.

وی با تاکید بر اهمیت گسترش استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی تصریح کرد: شهرداری به دنبال اجرای طرح‌های توسعه‌ای برای معابر پرتردد و احداث پارکینگ در این معابر است.

شعبان‌زاده با اشاره به وضعیت ترافیکی خیابان صفائیه افزود: خیابان صفائیه با توجه به حجم تردد و تراکم بدنه بالا با مشکلات متعدد ترافیکی مواجه است.

این مسئول به کمبود پارکینگ در خیابان صفائیه اشاره کرد و ادامه داد: تا چند سال آینده با راه‌اندازی پروژه بلوار شهید کاظمی ظرفیت‌های خوبی در این منطقه ایجاد می‌شود.

وی گفت: در این پروژه کاربری‌های مختلفی از جمله پارکینگ دیده شده است که می‌تواند در آینده بخش عمده مشکلات خیابان صفائیه را برطرف کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار