به نقل از روابط عمومی فرودگاه گیلان، فتاح رضوانی اظهار داشت: از این تعداد گردشگر نوروزی سه هزار و 203 نفر مسافر ورودی و سه هزار و 67 نفر نیز مسافر خروجی از فرودگاه سردار جنگل رشت بوده اند
کد خبر: ۱۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 23 March 2015
به گزارش تابناک گیلان ، به نقل از روابط عمومی فرودگاه گیلان، فتاح رضوانی اظهار داشت: از این تعداد گردشگر نوروزی سه هزار و 203 نفر مسافر ورودی و سه هزار و 67 نفر نیز مسافر خروجی از فرودگاه سردار جنگل رشت بوده اند.

وی افزود: از سه هزار و 203مسافر ورودی به استان گیلان، دو هزار و 908 نفر مسافر داخلی و 295 نفر مسافر خارجی بوده اند.

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت:همچنین از سه هزار و 67نفر مسافر خروجی از فرودگاه رشت، دو هزار و 275 نفر مسافر داخلی و 792 نفر خارجی بوده اند.

رضوانی نصریح کرد: این تعداد گردشگر نوروزی با 56 سورتی پرواز شامل 50 پرواز داخلی و 6 پرواز خارجی به مقاصد تهران، مشهد، عسلویه‌، شیراز‌، بندرعباس‌، اهواز‌، کیش‌، آدنا‌، جده و مدینه جابه‌جا شده‌اند.

وی تاکید کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال 8 سورتی پرواز فوق العاده برای جابه‌جایی گردشگران نوروزی اختصاص یافته بود این در حالی است در شرایط عادی هفته‌ای 44 سورتی پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می‌گیرد.

رضوانی  اظهار داشت: بیشترین پرواز ها در این مدت در روز 29 اسفند ماه با 10 پرواز داخلی و خارجی و 778 مسافر ورودی و 730 مسافر خروجی انجام شده و کمترین تردد این ایام پروازهای فرودگاه رشت روز 25 اسفند ماه گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد:  زیرساخت های مناسب برای ‌نشست و برخاست روزانه 100 سورتی پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه سردار جنگل رشت فراهم شده است و انتظار می‌رود مسیرهای هوایی منتهی به فرودگاه رشت در اولویت برنامه پروازی شرکتهای هواپیمایی قرار گیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار