مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:
مهدی حاجتی ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد نوروزی آموزش و پرورش گیلان، با اشاره به آخرین وضعیت اسکان میهمانان فرهنگی در مدارس استان، اظهار داشت: اسکان مسافران نوروزی در مدارس گیلان از 28 اسفند 93 آغاز شده است
کد خبر: ۱۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 24 March 2015
به گزارش تابناک گیلان ، مهدی حاجتی ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد نوروزی آموزش و پرورش گیلان، با اشاره به آخرین وضعیت اسکان میهمانان فرهنگی در مدارس استان، اظهار داشت: اسکان مسافران نوروزی در مدارس گیلان از 28 اسفند 93 آغاز شده است.

وی افزود: تا پایان  روز سوم فروردین تعداد 13 هزار و 576 خانوار به تعداد 58 هزار و 736 نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه در مراکز اسکان فرهنگیان خدمات رفاهی و خدماتی به منظور رفاه آنها ارائه می‌شود، گفت: اولویت اسکان این مراکز با فرهنگیان است و در صورت اعلام نیاز ستاد نوروزی استان به سایر گردشگران خدمات ارائه می‌کند.

حاجتی با بیان اینکه 389 واحد آموزشی در قالب سه هزار و 34 کلاس و 12 خانه معلم با 498 تخت آماده اسکان مسافران فرهنگی کشور است، تصریح کرد: 79 کلاس به صورت ویژه آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی نوروزی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار