با کسب عنوان پنجمین مرکزخرید مدرن دنیا؛
تابناک: مجموعه اصفهان سیتی سنتر تنها به مرکز خرید منحصر نمی‌شود و در فازهای بعدی این پروژه، قسمت‌هایی همچون یک هتل ۷ ستاره شبیه برج العرب دوبی و ۷ سالن سوپرمدرن سینما نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۶۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 13 January 2016

به گزارش تابناک اصفهان، همزمان با لقب گرفتن اصفهان به نام شهر خلاق از سوی یونسکو، فرصت‌های سرمایه گذاری و ظرفیت‌های شهر اصفهان در این راستا در قالب برگزاری همایش‌هایی به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی شده و می شود.

ظرفیت شهر و استان اصفهان سالهاست که در حوزه صنعت و توسعه صنایع آلاینده اشباع شده و همین موضوع، توجه مسئولان و تمایل مردم برای حضور صنایع پاک یا سرمایه‌های بدون عوارض برای مردم را به خود جلی ساخته است.

حوزه کسب و کار و تجارت، از جمله ظرفیت‌های اصفهان در این زمینه است که می‌توان با بهره‌گیری از توان نیروی کار داخلی و سرمایه، صاحبان سرمایه اقدام به رونق آن در شهر خلاق کرد.

هرچند در این زمینه تلاش‌هایی در سال‌های گذشته در حوزه رونق عرضه کالا و خدمات و فروش کالای ارزان، صورت گرفته است اما هنوز ظرفیت‌های اصفهان در این زمینه توان جذب سرمایه‌گذاری‌های بیشتر را دارد.

یکی از مجموعه‌هایی که اقدامات آن را می توان در همین جهت دانست، مجموعه اصفهان سیتی سنتر بوده که با راه‌اندازی یکی از بزرگترین مراکز خرید مدرن دنیا، توانسته نظر بسیاری از مردم اصفهان و نیز دیگر گردشگران داخلی را به خود جذب کند.

این مجموعه با بخشی از سرمایه‌گذاری داخلی و همچنین خارجی در اصفهان کار خود را آغاز کرده و اکنون با بهره‌گیری از نیروی کار داخلی، توانسته برای بخش قابل توجهی از جوانان شهر اصفهان اشتغال‌زایی نماید.

البته این مجموعه علاوه بر اشتغال‌زایی با قرار گرفتن در مجاورت یکی از ورودی‌های شهر اصفهان می تواند مصداق بارز پتانسیل گردشگری برای جذب گردشگردان داخلی باشد چراکه طراحی فضای مردن و سنتی در مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان می‌تواند توجه هر گردشگری را به خود جلب کند.

مجموعه اصفهان سیتی سنتر تنها به مرکز خرید منحصر نمی‌شود و در فازهای بعدی این پروژه، قسمت‌هایی همچون یک هتل ۷ ستاره شبیه برج العرب دوبی و ۷ سالن سوپرمدرن سینما نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

شرکت پرستیژ لند ایران ، یک شرکت خصوصی چند ملیتی ( Joint Venture ) سرمایه گذار در زمینه پروژه های ساختمانی است. که با جذب سرمایه گذاران خارجی و با حمایت لایحه تضمین سرمایه خارجی توسط هیات وزیران و وزارت امور اقتصادی و دارائی جمهوری اسلامی ایران مبادرت به ساخت بزرگترین پروژه های تجاری ، تفریحی ، توریستی ، و پزشکی درشهر اصفهان و در سطح ایران نموده است .

اصفهان سیتی سنتر اولین پروژه اجرایی شرکت پرستیژ لند ایران مرکز تجاری ، تفریحی ، و توریستی اصفهان سیتی سنتر است که بزرگترین مرکز خرید ایران و پنجمین مرکز خرید بزرگ دنیا می باشد که باعث گردیده نام اصفهان در بین نام دیگر شهرها و کشورهای معتبر دنیا جلوه نمایی کند. هدف از احداث این مجموعه ایجاد تسهیلات جهت تامین نیازهای زندگی روزمره شهروندان در زیر یک سقف است . مجموعه اصفهان سیتی سنتر کلاً شامل ۷ طبقه می باشد . از این ۷ طبقه ، دو طبقه بصورت پارکینگ مسقف با ظرفیت ۵۵۰۰ اتومبیل است. سه طبقه شامل مرکز خرید (Hyper Star) و واحدهای تجاری است و دو طبقه آخر شامل مجموعه سینمائی، سالن چند منظوره، فود کورت، سالن های مختلف

اخیرا بر اساس اطلاعات اشتباه خبری در این سایت تحت عنوان آیا قلب شهر قرار بود یک بدهکار بانکی دیگر به شهر معرفی کند منتشر شد که بدین وسیله خبر مربوطه حذف و همچنین از شرکت پرستیژلند عذرخواهی خواهیم نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار