سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی در نشست در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی گفت: هیچ بانکی اجازه ندارد از مصوبات بانک مرکزی خارج شود و در صورتی که توقیف سپرده‌ها خارج از محدوده در بانک‌های استان صورت گیرد برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۶۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 14 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی در  نشست  در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی گفت: هیچ بانکی اجازه ندارد از مصوبات بانک مرکزی خارج شود و در صورتی که توقیف سپرده‌ها خارج از محدوده در بانک‌های استان صورت گیرد برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

احمد محمدزاده با اشاره به شرایط حاکم بر واحدهای اقتصادی و تولیدی در استان و کشور افزود: شخص رییس جمهور گزارش‌های مربوط به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را بررسی و پیگیری می‌کند و در همین زمینه حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

دراین نشست تعدادی از فعالان بخش خصوصی استان، مسایل و مشکلات فراروی فعالیت این بخش را مطرح کردند.

بخشودگی جرایم مالیاتی و تامین اجتماعی، اجرای ماده 20 قانون رفع موانع تولید در خصوص تسویه تسهیلات ارزی به نرخ روز گشایش اعتبار و استمهال زمان بازپرداخت تسهیلات از خواسته های تولید کننده های استان آذربایجان شرقی دراین نشست بود.

کاهش تقاضای مصرف کننده، قاچاق، دامپینگ (صادرات با قیمت کمتر از بهای تمام شده) و غیرقابل رقابت بودن ارزش ریال با ارزهای خارجی هم مشکلاتی بود که دراین نشست مطرح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :