با هدف برنامه ریزی فعالیتهای ورزشی ایثارگران شورای سیاستگذاری ورزش یزد تشکیل شد.
کد خبر: ۱۶۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 15 January 2016
 به گزارش تابناک یزد،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در این نشست گفت: همانگونه که بزرگان ما می فرمایند، امر به ورزش و گسترش آن امر به معروف عملی است و لازم است همه دستگاه های اجرایی استان در خصوص این امر مهم برنامه ریزی و تلاش کنند.
 احمد ابراهیمی بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در جامعه را از طریق پرداختن به فعالیتهای ورزشی بسیار کم هزینه و مفید دانست که با حداقل امکانات می توان ضمن حفظ سلامتی اوقات مفرح و با نشاطی را سپری کرد.
 وی جامعه هدف تحت پوشش بنیاد یزد را شصت هزار نفر معرفی کرد و افزود: هزینه های درمانی که بنیاد باید برای ایثارگران پرداخت کند بسیار زیاد است و این در حالی است که در صورت توجه به مسئله پیشگیری قبل از درمان و آن هم از طریق ورزش نه تنها سلامتی جامعه ایثارگری تضمین می شود بلکه کاهش چشمگیری در هزینه های درمانی خواهیم داشت.
 معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد یزد نیز با بیان گزارشی از اقدامات این معاونت در حوزه تربیت بدنی گفت: خوشبختانه در سال گذشته علی رغم کمبود اعتبارات برنامه های متعددی در سطح استان به اجرا درآمد که برگزاری مسابقات رالی خانوادگی جانبازان و فرزندان شاهد، همایش پیاده روی خانوادگی و کوه پیمایی از آن جمله است.
 محمد حسن فاضلی کسب عناوین مختلف در رقابتهای ورزشی جانبازان در رشته های دومیدانی، رالی، شنا و رشته باستانی را از افتخارات استان در سال جاری معرفی کرد.
 وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند« ورزش برای افراد سالم ضروری و برای جانبازان و معلولین واجب است» گفت: باید تلاش کرد با همکاری دستگاه های متولی امر ورزش در استان زمینه فعالیت ورزشی خانواده های شهدا و ایثارگران را فراهم کرد.
شهید نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار