یکی از حامیان فکری احمدی‌نژاد گفته: عهد بسته شده که هیچ‌کس تا وقتی در این دولت است برای خود بنگاه درست نکند بلکه تمام همت خود را برای خدمت گذارد.
کد خبر: ۱۶۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 16 January 2016
به گزارش «تابناک یزد»، بهمن شریف‌زاده از حامیان فکری احمدی‌نژاد گفته: عهد بسته شده که هیچ‌کس تا وقتی در این دولت است برای خود بنگاه درست نکند بلکه تمام همت خود را برای خدمت گذارد. آنجا که عزلی صورت گرفته انجایی بوده که احمدی‌نژاد بعد از مدتها تامل دیده که این فرد در مسیر خدمت نیست یا نمی‌تواند با چرخ دولت، هماهنگ بچرخد. ولی هیچ‌وقت با اندیشه‌ای مقابله نکرده.

چه کسی گفته که وزرای احمدی‌نژاد همفکر او بوده‌اند؟ من همیشه گفتم خیلی از روسای جمهور همیشه مدعی فراجناحی بودن در انتخاب وزرا بودند اما به صورت واقعی این فراجناحی بودن، جز در دولت احمدی‌نژاد دیده نشد؛ البته نه به‌صورت صدر صد.

شریف‌زاده در گفت‌وگو با هفته نامه صدا اضافه کرد که در دولت احمدی‌نژاد برخلاف دولت‌های قبل و بعد از او که همه وزرا تفکر رئیس دولت‌ها را داشتند و دارند، وزرا فکر متنوعی داشتند؛ یعنی او وزیر داشت که سخت اصولگرا بود و دیگری اصلا اصولگرا نبود بلکه سابقه حتی اصلاح‌طلبی داشت و وزیری دیگر او، جور دیگری بود.

به ما می‌گفتند که چرا اصلاح‌طلبان وارد کابینه احمدی‌نژاد نشدند؟ من مدتی روی این فکر می‌کردم؛ بودند کسانی که سابقه اصلاح‌طلبی داشتند ولی به این نتیجه رسیدم که آقایان اصلاح‌طلب خود را در تقابل با احمدی‌نژاد دیدند و کنار رفتند خصوصا در سال 88.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار