سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی گفت: سیلوی 12 هزارتنی دولتی ملکان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 17 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،احمد محمدزاده در حاشیه بازدید از سیلوی 12 هزار تنی ملکان، با بیان این که این واحد جزو سرمایه‌های ملی به‌شمار می‌رود، اظهار داشت: با توجه به وجود برخی مشکلات فنی، باید نواقص رفع شود تا این واحد راه‌اندازی شود.

وی افزود: مدیریت عالی استان نیز بر راه‌اندازی این واحد تاکید دارد و این امر در سایه همدلی و تلاش مسوولان شهرستانی و استانی به زودی محقق می‌شود.

محمدزاده با بیان این که دولت اعتقاد دارد برخی از امور را باید به بخشی خصوصی سپرد، ادامه داد: بر همین اساس و بر مبنای مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان این واحد نیز به بخش خصوصی سپرده خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی، با تاکید بر این که این واحد برای حفظ و نگهداری غله استفاده خواهد شد، افزود: امیدواریم بخش خصوصی که این واحد به آنها سپرده می‌شود آن را توسعه دهند.

‎وی در ادامه با بیان این که مدیریت عالی استان در کنار بخش خصوصی است، ادامه داد: همچنین بخش خصوصی نیز در کنار دولت بوده و فاصله‌ای بین بخش خصوصی و دولتی در استان وجود ندارد و این امر در عمل نیز ثابت شده‌است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار