امروز نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به صورت محرمانه به آنان اعلام شد هرچند تقریبا همه از این جزئیان باخبر هستند.
کد خبر: ۱۶۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 17 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، امروز موعد اعلام نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بود و بر اساس اطلاعاتی که روابط عمومی استانداری مازندران در اختیار رسانه‎ها قرار داده کاندیداهای ردصلاحیت یا عدم احراز صلاحیت شده مطابق جدول ذیل در جریان این بررسی قرار گرفته‎اند.



جدول تکمیلی ردصلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس در مازندران


بر این اساس، درحالی که بیشترین تعداد ثبت‎نام نامزدهای انتخابات مجلس دهم در حوزه قائم‎شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی بود در این مرحله نیز به همراه بابل هرکدام با 24 کاندیدای تائید شده در صدر جدول کمیت نامزدها قرار دارند.

همچین این حوزه با 4 انصراف در این مدت بیشترین مورد را داراست و پس از آن بابل با 3 و ساری و میاندورود با 2 انصراف دوم و سوم هستند.

در گزینه عدم احراز صلاحیت نیز قائم‎شهر و بابل با 9 نفر و پس از آن ساری با 6 کاندیدا قرار دارند.

تا اینجا حوزه قائمشهر در راس بیشترینها است اما در موئلفه ردصلاحیت بابل با 18 کاندیدای رد شده در راس جدول و پس از آن آمل 16 و ساری 15 نامزد انتخاباتی ردصلاحیت شده دارد.

و بالاخره در تائید صلاحیت بازهم قائمشهر و بابل با 24 کاندیدای تائید شده و ساری با 20نامزد حضور دارند و خلوت‎ترین حوزه انتخابیه با 6 کاندیدا مربوط به نور و محمودآباد است.
حال باید منتظر ماند و دید این آمار با توجه به فرصت اعتراض افراد تا روز هفتم اسفندماه دستخوش چه تغییراتی می‎شود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار