کد خبر: ۱۶۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 18 January 2016
به گزارش تابناک یزد، فرمانده انتظامی استان، با اشاره به کشف ۲۸ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط ماموران پلیس این استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون شاهد افزایش ۸۶ درصدی کشفیات موادمخدر نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

سردار ایرج کاکاوند‌‌ در همایش یکروزه کلانتری و پاسگاه­ها یکی از اهداف برگزاری این همایش را بررسی عملکرد کلانتری و پاسگا­ه­ها و ابلاغ برنامه­ها آتی در پیش روی آنها برشمرد.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تا به امروز با رصدی که در حوزه فعالیت کلانتری و پاسگا­ها داشتیم شاهد ارتقای وضعیت امنیتی در سطح استان هستیم، تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس این استان و همپوشانی بین همه دستگاه­ها، جرایم استان یزد کاهش یافته است.

کاکاوند، دغدغه اساسی و اصلی مردم را بحث سرقت دانست و گفت: با برنامه­ریزی صورت گرفته و استفاده از ظرفیت همه رده‌های پلیسی، سرقت از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: در برخی از سرقت­ها که اثرات بیشتری در ناامن کردن محیط و جامعه دارد همانند سرقت منزل و خودرو، توفیقات بهتری را به دست آورده­ایم.

وی، با اشاره به کاهش 20 درصدی در سرقت­های مهم، افزود: در کنار این موضوعات شاهد کشف 83 درصدی سرقت‌ها هستیم که این میزان نسبت به سال گذشته، افزایش 11 درصدی کشف را نشان می­دهد.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به کشف 28 تن و 200 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط ماموران پلیس این استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون شاهد افزایش 86 درصدی کشفیات موادمخدر نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

کاکاوند با بیان اینکه در خصوص تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی کاهش 5 درصدی را داشته‌ایم، افزود: همچنین پلیس فتا این استان نیز موفق به کسب رتبه اول ناجا در بحث کشف جرایم فضای سایبری شده است.

کاکاوند خاطرنشان کرد: همچنین برابر ارزیابی­های صورت گرفته از ناجا، ماموران پلیس این استان در موضوع سلامت اداری و قرارگاه جهادی صیانت نیز رتبه اول را کسب کردند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار