رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: محسن هادی، جودوکار همدانی برای دومین بار به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد.
کد خبر: ۱۶۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 21 January 2016
رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: محسن هادی، جودوکار همدانی برای دومین بار به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش مهر،جلال نصر پور با اشاره به حضور جودوکار همدانی در اردوی تیم ملی اظهار داشت: محسن هادی جودوکار استان برای دومین بار متوالی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد.

وی افزود: اردوی آمادگی تیم ملی در رده سنی بزرگ‌سالان از دوم بهمن به مدت چهار روز در تهران می‌شود.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به شرایط این اردو گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی جودوی بزرگ‌سالان کشور ۵ دی‌ماه برگزار شد.

نصر پور عنوان کرد: از ۵۵ جودوکار دعوت‌شده ۲۵ نفر به مبارزه پرداختند که از میان آن‌ها ۱۴ نفر انتخاب‌شده و به همراه ۷ نفر منتخب لیگ برتر به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی بابیان اینکه یکی از برنامه‌های هیئت توجه روزافزون به استعدادهای شهرستان‌های استان همدان است، بیان کرد: باید از تمام پتانسیل‌های استان در راستای پیشبرد اهداف هیئت جودو استان استفاده شود.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به لزوم استعدادیابی گفت: جودو همدان از قطب‌های اصلی جودو کشور است که این امر با توجه به رده‌های سنی پایه و استعدادیابی محقق شده است.

نصر پور یادآور شد: سال گذشته از مربیان کره‌ای برای آموزش این رشته استفاده شد و برای آنکه در آینده نیز در رشته جودو حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از امروز حرکت و آینده‌سازی و پشتوانه کنیم.

نصر پور با اشاره به فعالیت هیئت‌های شهرستانی گفت: شهرستان‌های تویسرکان، نهاوند، بهار و ملایر از شهرستان‌های فعال هستند که در برنامه توسعه این هیئت، توجه و فعال کردن سایر شهرستان‌های استان مدنظر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار