استاندار خراسان رضوی؛
استاندار خراسان رضوی گفت: مشهد برخوردار از ظرفیتهای مختلف برای تعمیق روابط با کشورهای جهان اسلام می باشد لذا بهره گیری از فرصت مشهد 2017 برای تقویت دیپلماسی فرهنگی و عمومی مورد تاکید است.
کد خبر: ۱۶۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 21 January 2016
به گزارش تابناک رضوی، علیرضا رشیدیان در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی مشهد 2017 افزود: پس از اجرایی شدن برجام و رفع تحریمهای بین المللی تلاش برای انتقال مکان برگزاری برنامه های مختلف کشورهای اسلامی از جمله کنگره شخصیتهای ادبی و هنری جهان اسلام در مشهد یکی از زمینه های تحقق این مهم است.
 
وی افزود: پارسال همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر مذاکراتی در خصوص برگزاری جشنواره فیلمهای معناگرا در مشهد صورت گرفت لذا امیدواریم امسال این جشنواره به صورت ملی و سال آینده در سطح بین المللی در مشهد برگزار شود.
 
استاندار خراسان رضوی از اجرای چندین پروژه عمرانی با محوریت مشهد 2017 خبر و ادامه داد: تحقق توافقها درباره تامین بودجه ورزشگاه شش هزار نفری با هدف برگزاری رقابتهای مختلف ورزشی کشورهای اسلامی در این مکان و پیش بینی ردیف مستقل در بودجه برای عملیاتی شدن خطوط دوم و سوم قطار شهری مشهد از جمله اصلی ترین این پروژه ها است.
 
وی گفت: تاکنون در بودجه سال 1395 ردیف مستقلی برای مشهد 2017 درنظر گرفته نشده با این وجود مکاتبات گوناگونی با وزارتخانه های مختلف برای افزایش سهم خراسان رضوی از محل بودجه مستقل آنان از هشت درصد به 10 درصد صورت گرفته است.
 
رشیدیان افزود: با وجود ظرفیتهای فراوان در خراسان رضوی حتی بدون بودجه مستقل ملی با همراهی تمام دستگاههای اجرایی و توسعه تعاملات بین بخشی می توان این واقعه مهم را به بهترین شکل مدیریت کرد.
 
همچنین در این نشست با رونمایی سایت مشهد 2017 استاندار خراسان رضوی تمامی دستگاههای اجرایی را به همکاری برای غنی تر شدن مطالب این پایگاه اینترنتی ملزم کرد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار